شنبه 01 ارديبهشت 1403 19:48
  تخفیف های زریک  فیس بوک زریک  تحلیل بازار طلا  توئیتر زریک  اینستاگرام زریک  تلگرام زریک  تقویم اقتصادی جهان  وب سرویس قیمت طلا و سکه  سایت های مرتبط با طلا و سکه و ارز

 

 

 

نوع فروش زریک
شمش ٢٠ گرمي ١٨ عيار33,482,797

به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکو نیوز، 100 روز نخست ریاست جمهوری ترامپ پر از جوادث و رویدادهای مختلف و مهم بوده است.بر اساس این گزارش بررسی تحلیل های آماری نشان می دهد که قیمت طلا از زمان مراسم تحلیف ترامپ تاکنون بیش از 4.7 درصد و قیمت نقره نیز 3.7 درصد رشد داشته است.راس استراچان تحلیلگر ارشد فلزات گرانبها در موسسه تامسون رویترز تاکید کرد:

باید توجه داشت که قیمت جهانی فلزات گرانبها به خصوص طلا و نقره در این مدت بر حسب یوان چین و یورو نیز افزایش داشته است. این مساله نشانگر تضعیف ارزش دلار آمریکا بوده است.وی تصریح کرد: اگر هفته گذشته را در نظر نگیریم، قیمت جهانی طلا از 20 ژانویه 7 درصد و قیمت نقره نیز بیش از 9.5 درصد رشد داشته است. البته پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری فرانسه، قیمت فلزات گرانبها با افت نسبی روبرو شده است.این تحلیلگر اقتصادی افزود: از زمان پیروزی ترامپ در انتخابات آمریکا، تقاضای سرمایه گذاری برای طلا و نقره با افزایش چشمگیری روبرو شده است. البته نباید رشد قیمت جهانی طلا در این مدت را تنها به دلیل ریاست جمهوری ترامپ بدانیم، چرا که افزایش تقاضای فیزیکی در بازار هند نیز در این مساله موثر بوده است.وی اظهار داشت: تنش های سیاسی در عرصه بین المللی به خصوص اوضاع سوریه نقش مهمی در افزایش تقاضا و قیمت طلا داشته است. به نظر می رسد کاهش تقاضای فیزیکی در هند نیز تاثیر زیادی بر افت نسبی قیمت طلا در روزهای اخیر داشته است. علاوه بر این، نگرانی ها نسبت به اوضاع سیاسی اروپا با برگزاری انتخابات فرانسه و روشن شدن نتایج اولیه تا حد زیادی کاهش یافته است.موسسه تامسون رویترز پیش بینی کرده است که میانگین قیمت هر اونس طلا تا پایان امسال به بیش از 1267 دلار خواهد رسید. این احتمال وجود دارد که قیمت طلا امسال تا سطح 1375 دلاری افزایش یابد.انتشار آمارهای مهم اقتصادی آمریکا منطقه یورو در کوتاه مدت می تواند تاثیر زیادی بر روند نوسانات قیمت طلا و سایر کالاهای راهبردی داشته باشد.

نمودار 24 ساعته اونس طلا

تاریخچه کامل اونس طلا

اخبار سیاسی و اقتصادی

قیمت طلا در بین نوسانات زیاد کاهش یافت
سقوط شدید قیمت طلا، آیا دوران صعودی طلا به پایان رسیده است؟
عدم توان طلا برای دستیابی به سطوح بالاتر، آیا در نهایت قیمت طلا افزایش خواهد یافت؟
افزایش قیمت طلا پس از سقوط های اخیر
طلا پس از قرار گیری در بالا ترین قیمت 5 ماهه خود کاهش یافت
پیش بینی کارشناسان از کاهش قیمت طلا در روز های آینده
یک سد محکم در مقابل صعود قیمت طلا
همراه با باز شدن بازار ها چه اتفاقی برای طلا خواهد افتاد؟
تجزیه و تحلیل طلا، آینده قیمت طلا صعودی خواهد بود
تحلیل و تجزیه قیمت طلا، آیا افزایش قیمت طلا ادامه خواهد یافت؟
صعود قیمت طلا در بازار جهانی /فلز زرد همچنان از حمایت خوبی برخوردار است
ادامه حرکت صعودی در بازار طلا+تحلیل تکنیکال
آیا افزایش قیمت طلا ادامه خواهد یافت؟
در روز های آینده چه اتفاقی برای طلا خواهد افتاد؟
قیمت طلا همچنان صعودی خواهد ماند
صعود قیمت طلا به بالا ترین سطح 10 هفته اخیر
طلا در حال جبران کاهش قیمت هفته گذشته