جمعه 07 ارديبهشت 1403 15:48
  تخفیف های زریک  فیس بوک زریک  تحلیل بازار طلا  توئیتر زریک  اینستاگرام زریک  تلگرام زریک  تقویم اقتصادی جهان  وب سرویس قیمت طلا و سکه  سایت های مرتبط با طلا و سکه و ارز

 

 

 

نوع فروش زریک
شمش ٢٠ گرمي ١٨ عيار32,332,563
به گزارش سایت طلا به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، در حالی که شرایط اقتصادی آمریکا رو به بهبود است و فدرال رزرو نیز قصد دارد نشست دو روزه ای را برگزار کند ولی نظرسنجی نشان می دهد که اکثر کارشناسان اقتصادی معتقدند احتمال افزایش نرخ بهره آمریکا حتی تا پایان امسال نیز کم و اندک خواهد بود.
بر اساس این گزارش در شرایطی که اقتصاد جهانی با چالش های زیادی روبرو است و نرخ تورم آمریکا نیز هنوز کمتر از هدف مورد نظر فدرال رزرو است، بسیاری از اقتصاددانان اعلام کرده اند که احتمال افزایش نرخ بهره حتی در شش ماه دوم امسال نیز پایین خواهد بود.
صندوق بین المللی پول پیش بینی خود نسبت به رشد اقتصادی جهان را کاهش داده و نسبت به وقوع یک رکود بین المللی دیگر هشدار داده است. هر گونه رکود اقتصادی در جهان می تواند تبعات منفی زیادی برای آمریکا به همراه داشته باشد.
افت رشد اقتصادی چین نیز تا حد زیادی به کشورهای در حال توسعه زیان وارد کرده است. اروپا نیز در شرایط مطلوبی قرار ندارد و ژاپن نیز قصد دارد برای تحریک فعالیت های اقتصادی خود سیاست های انبساطی پولی بیشتری را اجرا کند.
دولت آمریکا قرار است روز پنجشنبه گزارش اولیه مربوط به رشد اقتصادی در سه ماه نخست امسال را منتشر کند. به نظر می رسد رشد اقتصادی آمریکا در سه ماه نخست امسال به کمتر از یک درصد رسیده است.
در چنین شرایطی بعید به نظر می رسد که فدرال رزرو آمریکا بخواهد نرخ بهره را افزایش دهد. در حالی که فدرال رزرو آمریکا در نشست دسامبر نرخ بهره را برای نخستین بار در ده سال گذشته افزایش داده ولی به شدت نگران اوضاع اقتصادی جهان و فشارهای ناشی از ان بر اقتصاد آمریکا است.
گزارش سایت طلا حاکیست؛ متن مذاکرات نشست فدرال رزرو در ماه مارس نیز نشان می دهد که مقام های بانکی آمریکا خواستار اتخاذ رویکرد محتاطانه در قبال افزایش نرخ بهره هستند و افزایش نرخ بهره در نشست آوریل را مناسب نمی دانند.
پیش از این کارشناسان اقتصادی تاعلام کرده بودند که فدرال رزرو در سال 2016 میلادی 4 بار نرخ بهره را افزایش خواهد داد ولی اکنون به نظر می رسد این گمانه زنی ها به طور کلی تغییر کرده است.

نمودار 24 ساعته اونس طلا

تاریخچه کامل اونس طلا

اخبار سیاسی و اقتصادی

قیمت طلا در بین نوسانات زیاد کاهش یافت
سقوط شدید قیمت طلا، آیا دوران صعودی طلا به پایان رسیده است؟
عدم توان طلا برای دستیابی به سطوح بالاتر، آیا در نهایت قیمت طلا افزایش خواهد یافت؟
افزایش قیمت طلا پس از سقوط های اخیر
طلا پس از قرار گیری در بالا ترین قیمت 5 ماهه خود کاهش یافت
پیش بینی کارشناسان از کاهش قیمت طلا در روز های آینده
یک سد محکم در مقابل صعود قیمت طلا
همراه با باز شدن بازار ها چه اتفاقی برای طلا خواهد افتاد؟
تجزیه و تحلیل طلا، آینده قیمت طلا صعودی خواهد بود
تحلیل و تجزیه قیمت طلا، آیا افزایش قیمت طلا ادامه خواهد یافت؟
صعود قیمت طلا در بازار جهانی /فلز زرد همچنان از حمایت خوبی برخوردار است
ادامه حرکت صعودی در بازار طلا+تحلیل تکنیکال
آیا افزایش قیمت طلا ادامه خواهد یافت؟
در روز های آینده چه اتفاقی برای طلا خواهد افتاد؟
قیمت طلا همچنان صعودی خواهد ماند
صعود قیمت طلا به بالا ترین سطح 10 هفته اخیر
طلا در حال جبران کاهش قیمت هفته گذشته