پنجشنبه 30 فروردين 1403 15:19
  تخفیف های زریک  فیس بوک زریک  تحلیل بازار طلا  توئیتر زریک  اینستاگرام زریک  تلگرام زریک  تقویم اقتصادی جهان  وب سرویس قیمت طلا و سکه  سایت های مرتبط با طلا و سکه و ارز

 

 

 

نوع فروش زریک
شمش ٢٠ گرمي ١٨ عيار35,103,921
به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی مارکت واچ، تحلیلگران اقتصادی اعلام کردند: با توجه به آمارهای مایوس کننده بازار اشتغال آمریکا در ماه می، بعید است که فدرال رزرو آمریکا در نشست ژوئن نرخ بهره را افزایش دهد و احتمال افزایش نرخ بهره در نشست جولای نیز به شدت کاهش یافته است.
بر اساس این گزارش برایان بتهون استاد اقتصاد دانشگاه تافتس در این باره تاکید کرد: به نظر من فدرال رزرو آمریکا حداقل تا پاییز آینده تصمیمی برای افزایش نرخ بهره نخواهد داشت.
وی در ادامه تصریح کرد: کاهش رشد اقتصادی آمریکا در سه ماه نخست امسال و انتشار آمارهای بازار اشتغال در ماه می مانع از آن خواهد شد که فدرال رزرو در شرایط کنونی نرخ بهره را افزایش دهد.
اقتصاد آمریکا در ماه می تنها 38 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کرده است که این بدترین عملکرد در شش سال اخیر به شمار می رود. کارشناسان اقتصادی پیش از این پیش بینی کرده بودند که اقتصاد آمریکا طی ماه گذشته 155 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کرده است.
فدرال رزرو آمریکا در نشست دسامبر برای نخستین بار در ده سال اخیر نرخ بهره را افزایش داد ولی از ابتدای سال 2016 میلادی نرخ بهره را بدون تغییر حفظ کرده است.
به نظر می رسد اظهارات مهم جانت یلن رئیس فدرال رزرو که قرار است فردا دوشنبه بیان شود، تاثیر زیادی بر وضعیت نرخ بهره در ماه های آینده خواهد داشت.
دیوید برسون اقتصاددان ارشد موسسه نیشن واید نیز گفت: گزارش وزارت کار آمریکا تاحد زیادی احتمال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو را کاهش داده است. البته اگر گزارش بعدی وزارت کار آمریکا امیدوار کننده باشد، این احتمال هست که نرخ بهره فدرال رزرو در نشست جولای با افزایش همراه گردد.
فدرال رزرو آمریکا تا نشست جولای صبر خواهد کرد تا نتایج همه پرسی عضویت انگلیس در اتحادیه اروپا و تاثیرات آن نیز مشخص شود. این همه پرسی 23 ژوئن برگزار خواهد شد.
کارشناسان اقتصادی بانک بی ان پی پاریباس نیز اعلام کردند که فدرال رزرو آمریکا حداقل تا سال 2018 میلادی قادر به افزایش نرخ بهره نخواهد بود.
نظرسنجی جدید موسسه سی ام ئی نیز نشان می دهد که احتمال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در نشست جولای به کمتر از 36 درصد رسیده است. این احتمال برای نشست سپتامبر نیز به 51 درصد رسیده است.
 

نمودار 24 ساعته اونس طلا

تاریخچه کامل اونس طلا

اخبار سیاسی و اقتصادی

قیمت طلا در بین نوسانات زیاد کاهش یافت
سقوط شدید قیمت طلا، آیا دوران صعودی طلا به پایان رسیده است؟
عدم توان طلا برای دستیابی به سطوح بالاتر، آیا در نهایت قیمت طلا افزایش خواهد یافت؟
افزایش قیمت طلا پس از سقوط های اخیر
طلا پس از قرار گیری در بالا ترین قیمت 5 ماهه خود کاهش یافت
پیش بینی کارشناسان از کاهش قیمت طلا در روز های آینده
یک سد محکم در مقابل صعود قیمت طلا
همراه با باز شدن بازار ها چه اتفاقی برای طلا خواهد افتاد؟
تجزیه و تحلیل طلا، آینده قیمت طلا صعودی خواهد بود
تحلیل و تجزیه قیمت طلا، آیا افزایش قیمت طلا ادامه خواهد یافت؟
صعود قیمت طلا در بازار جهانی /فلز زرد همچنان از حمایت خوبی برخوردار است
ادامه حرکت صعودی در بازار طلا+تحلیل تکنیکال
آیا افزایش قیمت طلا ادامه خواهد یافت؟
در روز های آینده چه اتفاقی برای طلا خواهد افتاد؟
قیمت طلا همچنان صعودی خواهد ماند
صعود قیمت طلا به بالا ترین سطح 10 هفته اخیر
طلا در حال جبران کاهش قیمت هفته گذشته