چهارشنبه 05 ارديبهشت 1403 16:03
  تخفیف های زریک  فیس بوک زریک  تحلیل بازار طلا  توئیتر زریک  اینستاگرام زریک  تلگرام زریک  تقویم اقتصادی جهان  وب سرویس قیمت طلا و سکه  سایت های مرتبط با طلا و سکه و ارز

 

 

 

نوع فروش زریک
شمش ٢٠ گرمي ١٨ عيار32,332,563
به گزارش ایرنا از اداره کل دیپلماسی عمومی وزارت امور خارجه ، ظریف امروز در دیدار « سلیم عبدالله الجبوری »رئیس و تعدادی از اعضای مجلس عراق ضمن خوش آمد گویی به رئیس و نمایندگان مجلس عراق بخاطر سفر به جمهوری اسلامی ایران ، تصریح کرد : در اوایل این هفته بیش از یک و نیم میلیون زائر ایرانی میهمان عراق بودند و جمهوری اسلامی ایران از میزبانی شما و امنیتی که برای زائران ایرانی و بقیه زوار فراهم کردید تشکر و قدر دانی می کند .

وی افزود : ما بسیار خوشحالیم علیرغم تهدیدات داعش ، همه گروهها و اقوام توانستند با احساس امنیت کامل به زیارت قبور مطهر در کربلا نائل شوند .

ظریف اضافه کرد : جمهوری اسلامی ایران آماده همکاری با عراق در همه زمینه ها از جمله سیاسی ، اقتصادی و پارلمانی می باشد. ما پیشرفت عراق را پیشرفت خود و امنیت در عراق را امنیت خود تلقی می کند .

وی خاطر نشان کرد : ما بسیار خوشحالیم که عراق در حرکت جدید منطقه ای خود گامهای مهمی در گسترش روابط با همه همسایگان برداشته است . ما معتقدیم که عراق می تواند پل دوستی بین همه اقوام و کشورها در غرب اسیا باشد .

وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد : جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته آمادگی دارد با همه کشورهای منطقه در موضوع عراق همفکری و همراهی داشته باشد و ایران آماده است تا گامهای موثری در این خصوص بردارد .

« سلیم عبدالله الجبوری » رئیس مجلس عراق نیز در این دیدار بر مسئولیت همگانی در داخل و خارج عراق برای مقابله با داعش تاکید کرد و افزود : همه اقوام و طوایف عراق شامل عرب ، کرد ، ترکمن ، شیعه و سنی از همبستگی و وحدت لازم در مقابله با تروریسم و داعش برخوردار می باشند .

رییس مجلس عراق اضافه کرد : در دوره اخیر اقدامات خوبی در زمینه نظامی و امنیتی در عراق انجام شده اما فتنه داعش هنوز ادامه دارد و این امر لزوم تداوم مقابله با ان را گوشزد می کند .

« سلیم عبدالله الجبوری » همچنین بر همبستگی میان کشورهای منطقه برای ایجاد ثبات و امنیت تاکید کرد و افزود : ثبات و امنیت در منطقه برای همه از جمله عراق ،کشورهای منطقه و جمهوری اسلامی ایران لازم و ضروری است .

در ادامه این ملاقات نمایندگان فراکسیونهای شیعه ، کرد و ترکمن مجلس عراق نیز دیدگاههای خود را در خصوص روابط جمهوری اسلامی ایران و عراق مطرح و از ایستادگی ملت و دولت ایران در کنار مردم و دولت عراق در شرایط سخت و دشوار تشکر و قدردانی کردند.

نمودار 24 ساعته اونس طلا

تاریخچه کامل اونس طلا

اخبار سیاسی و اقتصادی

قیمت طلا در بین نوسانات زیاد کاهش یافت
سقوط شدید قیمت طلا، آیا دوران صعودی طلا به پایان رسیده است؟
عدم توان طلا برای دستیابی به سطوح بالاتر، آیا در نهایت قیمت طلا افزایش خواهد یافت؟
افزایش قیمت طلا پس از سقوط های اخیر
طلا پس از قرار گیری در بالا ترین قیمت 5 ماهه خود کاهش یافت
پیش بینی کارشناسان از کاهش قیمت طلا در روز های آینده
یک سد محکم در مقابل صعود قیمت طلا
همراه با باز شدن بازار ها چه اتفاقی برای طلا خواهد افتاد؟
تجزیه و تحلیل طلا، آینده قیمت طلا صعودی خواهد بود
تحلیل و تجزیه قیمت طلا، آیا افزایش قیمت طلا ادامه خواهد یافت؟
صعود قیمت طلا در بازار جهانی /فلز زرد همچنان از حمایت خوبی برخوردار است
ادامه حرکت صعودی در بازار طلا+تحلیل تکنیکال
آیا افزایش قیمت طلا ادامه خواهد یافت؟
در روز های آینده چه اتفاقی برای طلا خواهد افتاد؟
قیمت طلا همچنان صعودی خواهد ماند
صعود قیمت طلا به بالا ترین سطح 10 هفته اخیر
طلا در حال جبران کاهش قیمت هفته گذشته