چهارشنبه 05 ارديبهشت 1403 19:05
  تخفیف های زریک  فیس بوک زریک  تحلیل بازار طلا  توئیتر زریک  اینستاگرام زریک  تلگرام زریک  تقویم اقتصادی جهان  وب سرویس قیمت طلا و سکه  سایت های مرتبط با طلا و سکه و ارز

 

 

 

نوع فروش زریک
شمش ٢٠ گرمي ١٨ عيار32,332,563
به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکونیوز، تحلیلگران کامرزبانک با انتشار گزارشی تحقیقاتی پیش بینی کردند که قیمت جهانی هر اونس طلا تا پایان امسال به بیش از 1250 دلار خواهد رسید.
بر اساس این گزارش کامرز بانک اعلام کرد: با توجه به کاهش تقاضای فیزیکی طلا در بازار آسیا، انتظارات مربوط به افزایش نرخ بهره آمریکا و تقویت ارزش دلار فشار زیادی را بر قیمت طلا وارد کرده است.
این بانک در ادامه افزود: تقاضای سفته بازی در بازارهای بین المللی نیز برای طلا با کاهش نسبی روبرو شده است. افت تقاضای فیزیکی و سرمایه گذاری در شرایط کنونی فشار زیادی را بر قیمت طلا وارد کرده است.
افزایش گمانه زنی ها نسبت به بالا رفتن نرخ بهره فدرال رزرو موجب نگرانی سرمایه گذاران بین المللی شده است. تازه ترین نظرسنجی موسسه سی ام ئی نشان می دهد که احتمال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در نشست ژوئن به 24 درصد رسیده است. این رقم برای نشست جولای فدرال رزرو آمریکا نیز به 45 درصد افزایش یافته است.
تحلیلگران کامرز بانک اعلام کردند که افزایش احتمالی نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا می تواند موجب کاهش قیمت طلا به کمتر از 1200 دلار در هر اونس در کوتاه مدت شود ولی این روند نزولی قیمت طلا در بلندمدت و میان مدت دوام نخواهد داشت و با کاهش قیمت فرصت مناسبی برای خرید طلا فراهم خواهد شد.
با هجوم سرمایه گذاران بین المللی برای خرید طلا بار دیگر قیمت این فلز زرد با افزایش روبرو خواهد شد. کاهش قیمت طلا موجب می شود تا تقاضای فیزیکی در بازارهای آسیایی نیز با رشد چشمگیری روبرو شود و این مساله در نهایت رشد قیمت طلا را تا پایان امسال به همراه خواهد داشت.
گزارش سایت طلا حاکیست، پیش بینی می شود تقاضای طلای هند تا پایان امسال به 850 تا 950 تن افزایش یابد. این رقم در سال 2015 میلادی به 850 تن رسیده بود.
تقاضای طلای چین نیز امسال به 900 تا 1000 تن خواهد رسید. به اعتقاد تحلیلگران بازار طلا، قیمت این فلز زرد در کوتاه مدت تحت تاثیر نوسانات ارزش دلار و انتشار آمارهای اقتصادی آمریکا منطقه یورو و چین قرار خواهد داشت.

نمودار 24 ساعته اونس طلا

تاریخچه کامل اونس طلا

اخبار سیاسی و اقتصادی

قیمت طلا در بین نوسانات زیاد کاهش یافت
سقوط شدید قیمت طلا، آیا دوران صعودی طلا به پایان رسیده است؟
عدم توان طلا برای دستیابی به سطوح بالاتر، آیا در نهایت قیمت طلا افزایش خواهد یافت؟
افزایش قیمت طلا پس از سقوط های اخیر
طلا پس از قرار گیری در بالا ترین قیمت 5 ماهه خود کاهش یافت
پیش بینی کارشناسان از کاهش قیمت طلا در روز های آینده
یک سد محکم در مقابل صعود قیمت طلا
همراه با باز شدن بازار ها چه اتفاقی برای طلا خواهد افتاد؟
تجزیه و تحلیل طلا، آینده قیمت طلا صعودی خواهد بود
تحلیل و تجزیه قیمت طلا، آیا افزایش قیمت طلا ادامه خواهد یافت؟
صعود قیمت طلا در بازار جهانی /فلز زرد همچنان از حمایت خوبی برخوردار است
ادامه حرکت صعودی در بازار طلا+تحلیل تکنیکال
آیا افزایش قیمت طلا ادامه خواهد یافت؟
در روز های آینده چه اتفاقی برای طلا خواهد افتاد؟
قیمت طلا همچنان صعودی خواهد ماند
صعود قیمت طلا به بالا ترین سطح 10 هفته اخیر
طلا در حال جبران کاهش قیمت هفته گذشته