سه شنبه 04 ارديبهشت 1403 20:42
  تخفیف های زریک  فیس بوک زریک  تحلیل بازار طلا  توئیتر زریک  اینستاگرام زریک  تلگرام زریک  تقویم اقتصادی جهان  وب سرویس قیمت طلا و سکه  سایت های مرتبط با طلا و سکه و ارز

 

 

 

نوع فروش زریک
شمش ٢٠ گرمي ١٨ عيار32,332,563
وب‌گردی به عنوان مهم‌ترین فعالیت روزمره کاربران، نیازمند ابزارهایی است که به سادگی بتوان با آن‌ها بر ‌موضوعات اصلی و مورد علاقه متمرکز شد. مهم‌ترین این ابزار‌ها، داشتن یک مرورگر قابل و پیشرفته است و در کنار آن، افزونه‌ها و ابزارهای جانبی که بتوان به واسطه آن‌ها سرعت وب‌گردی را بهبود و روند آن را سهولت بخشید.
فایرفاکس با این افزونه، ‌چنین موقعیتی ‌برای شما فراهم می‌کند.به گزارش «تابناک»، این روز‌ها رقابت در عرصه مرورگر‌ها تا اندازه بسیاری از جنبه تحولات درونی ابزارهای ذاتی مرورگر‌ها به عرصه افزونه‌ها و ابزارهای جانبی آن‌ها کشیده شده است؛ افزونه‌هایی که بیشتر هدف آن‌ها، ایجاد امنیت و‌ سهولت در روند وب‌گردی کاربران است.

اما ‌گاه می‌بینیم ‌ابزارهای فوق‌العاده‌ای برای مرورگر فایرفاکس تولید می‌شود که به رغم آنکه سر و صدای زیادی نیز پیرامون آن‌ها بر پا نمی‌شود،‌ کار کردن با آن‌ها، لذت وب‌گردی با این مرورگر قدرتمند و محبوب را دوچندان می‌سازد.

افزونه Super Drag یکی از همین دست افزونه‌هاست که بسیاری از عملیات معمول وب‌گردی را برای شما ‌خارق‌العاده‌ آسان و ساده می‌سازد. همان گونه که از نام این افزونه بر‌می‌آید، همه چیز در مورد آن به کشیدن ختم می‌شود!

با این افزونه به وب گردی خود سرعت و سهولت ببخشید
بگذارید کمی روشن‌تر سخن بگوییم. کار اصلی این افزونه آن است؛ ‌به جای اینکه از روش‌های معمول برای باز کردن لینک‌ها، جستجوی عبارات و ذخیره محتویاتی نظیر عکس‌ها استفاده کنید، این امکان را به شما می‌دهد که با کمی جابجا کردن آیتم‌ها از جای اصلی خود در صفحات وب، آن‌ها را مستقیم‌ به پنلی که ‌خودکار ظاهر می‌شود، منتقل ‌و عملیات مورد نظر را انتخاب کنید.

جالب آنکه این افزونه در هر جایی عمل می‌کند؛ جدا از آنکه با یک لینک قابل کلیک برخورد داشته باشد یا با یک صفحه تمام و کمال.

برای نصب افزونه به آدرس زیر بروید:

با این افزونه به وب گردی خود سرعت و سهولت ببخشید
پس از آنکه افزونه را بر ‌مرورگر خود نصب کردید (نیازی به راه‌اندازی دوباره مرورگر نیست) برای دیدن نحوه کار آن کافی است ‌یک صفحه وب ‌باز کنید؛ مثلا برای باز کردن لینکی از این صفحه در یک تب جداگانه، کافی است‌ لینک مورد نظر را کمی از جای خود کشیده و جابجا کنید و در این حالت پنل افزونه در کنار نماگر ماوس ظاهر می‌شود.
با این افزونه به وب گردی خود سرعت و سهولت ببخشید
فهرستی از عملیاتی که می‌توانید انجام دهید، عبارتند از:
  • اگر آیتم مورد نظر لینک باشد، می‌توانید آن را در یک تب جداگانه به شکل Foreground یا Background یا در همان تب کنونی باز کنید.
  • اگر آیتم بخشی برگزیده از متن باشد، می‌توانید به همین ترتیب، در تب جداگانه یا فعلی آن عبارت را در موتورهای جستجوی نصب شده‌ روی مرورگر جستجو کنید.
  • اگر آیتم مورد نظر تصویر باشد، می‌توانید آن را در تب جداگانه یا فعلی باز کرده و یا مستقیم‌ آن را ‌ذخیره‌ کنید.
همان گونه که گفته شد، کاربران می‌توانند با انتخاب بخشی از متن، اقدام به جستجوی مستقیم آن در این افزونه کنند. پس از آنکه متن انتخابی خود را از جای اصلی جابجا کردید و در پنل عملیات مورد نظر را برگزیدید، بلافاصله منویی نمایش داده می‌شود که حاوی همه موتورهای جستجوی موجود است. کافی است، متن مورد نظر را بر‌ موتور جستجوی مورد نظر خود رها کنید تا عملیات جستجو آغاز شود:
با این افزونه به وب گردی خود سرعت و سهولت ببخشید
اما این افزونه در تنظیمات خود، شمار محدودی از گزینه‌ها برای شخصی‌سازی را نیز شامل می‌شود؛ ‌برای نمونه، می‌توانید عملیات مورد نظر را در هنگام رها کردن ماوس تعیین و عملیات‌های پیش فرض را برای هر کدام از آیتم‌ها تعریف کنید. همچنین می‌توانید جایگاه ظاهر شدن پنل را مشخص کرده و تغییراتی را نیز در نحوه عمل باز شدن تب‌های جدید اعمال کنید.
با این افزونه به وب گردی خود سرعت و سهولت ببخشید
هدف اصلی این افزونه، سرعت بخشیدن و ایجاد سهولت در وب‌گردی کاربران است. این افزونه شاید در آغاز چندان ابزار کاربردی به نظر نرسد، اما در واقع تا حد چشمگیری میزان کلیک ماوس و عملیات اضافی را کاهش می‌دهد که کمی کار با آن در حالت معمول به خوبی بیانگر این نکته خواهد بود.
منبع خبر : تابناک
مورخ : 1392.12.04

نظرات

ارسال نظر جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.
  • ادرس های صفحه وب و نشانی های پست الکترونیک به طور خودکار به لینک تبدیل می شوند.
  • Allowed HTML tags: <a> <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • خطوط و پاراگراف ها به طور خودکار تجزیه می شوند.

لطلاعات بیشتر درباره گزینه های قالب بندی

Image CAPTCHA

نمودار 24 ساعته اونس طلا

تاریخچه کامل اونس طلا

اخبار سیاسی و اقتصادی

قیمت طلا در بین نوسانات زیاد کاهش یافت
سقوط شدید قیمت طلا، آیا دوران صعودی طلا به پایان رسیده است؟
عدم توان طلا برای دستیابی به سطوح بالاتر، آیا در نهایت قیمت طلا افزایش خواهد یافت؟
افزایش قیمت طلا پس از سقوط های اخیر
طلا پس از قرار گیری در بالا ترین قیمت 5 ماهه خود کاهش یافت
پیش بینی کارشناسان از کاهش قیمت طلا در روز های آینده
یک سد محکم در مقابل صعود قیمت طلا
همراه با باز شدن بازار ها چه اتفاقی برای طلا خواهد افتاد؟
تجزیه و تحلیل طلا، آینده قیمت طلا صعودی خواهد بود
تحلیل و تجزیه قیمت طلا، آیا افزایش قیمت طلا ادامه خواهد یافت؟
صعود قیمت طلا در بازار جهانی /فلز زرد همچنان از حمایت خوبی برخوردار است
ادامه حرکت صعودی در بازار طلا+تحلیل تکنیکال
آیا افزایش قیمت طلا ادامه خواهد یافت؟
در روز های آینده چه اتفاقی برای طلا خواهد افتاد؟
قیمت طلا همچنان صعودی خواهد ماند
صعود قیمت طلا به بالا ترین سطح 10 هفته اخیر
طلا در حال جبران کاهش قیمت هفته گذشته