چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403 05:23
  تخفیف های زریک  فیس بوک زریک  تحلیل بازار طلا  توئیتر زریک  اینستاگرام زریک  تلگرام زریک  تقویم اقتصادی جهان  وب سرویس قیمت طلا و سکه  سایت های مرتبط با طلا و سکه و ارز

 

 

 

نوع فروش زریک
شمش ٢٠ گرمي ١٨ عيار30,023,094

یکی از مقامات وزارت خزانه داری آمریکا در مصاحبه با فرید زکریا ادعا کرد که آقای پوتین نمی تواند نسبت به اثرات تحریم های غربی ها بر اقتصاد روسیه بی تفاوت باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین: فرید زکریا، تحلیلگر آمریکایی و مجری برنامه جی پی اس (GPS) شبکه سی ان ان (CNN) در مصاحبه ای با دیوید کوهن (David Cohen) به بررسی تاثیر تحریم های وضع شده توسط آمریکا علیه روسیه پرداخته است. دیوید کوهن یکی از مقامات ارشد وزارت خزانه داری آمریکا است که در وضع تحریم های اخیر علیه روسیه نقش داشته است. فرید زکریا از آقای کوهن خواست توضیح دهد که چرا افرادی که ادعا می کنند تحریم ها علیه روسیه بی تاثیر هستند، اشتباه می کنند.

دیوید کوهن را پاسخ گفت که تحریم ها به اعتقاد او استراتژیک و قوی هستند و آنچه که آمریکا تاکنون انجام داده تحریم افرادی است که در نقض حریم اوکراین نقش داشته اند. او همچنین گفت که تحریم ها برخی از فعالان اقتصادی بزرگ، برخی بانک ها و همچنین برخی شرکت های فعال در زمینه انرژی روسیه را در بر گرفته اند و حتی آقای پوتین نیز به نقش مخرب تحریم ها اعتراف کرده است. به اعتقاد آقای کوهن بخش تاثیرگذار دیگر تحریم ها این است که وزارت خزانه داری آمریکا این پیغام را به روسیه مخابره کرده که آماده اقدامات تحریمی بیشتر علیه روسیه است، پیغامی که باعث ایجاد بی اطمینانی نسبت به اقتصاد روسیه شده و می تواند اقتصاد روسیه را تنبیه کند. او از داده های اخیر مربوط به تولید ناخالص داخلی (GDP)، شاخص بازار سهام و هزینه استقراض روسیه به عنوان شاخص هایی نام برده که نشان دهنده تاثیر تحریم ها بر اقتصاد روسیه هستند و گفت: "من فکر نمی کنم که هیچ رهبری در جهان بتواند نسبت به رشد منفی اقتصاد بی تفاوت باشد. در ابتدای سال جاری پیش بینی می شد که اقتصاد روسیه دو درصد رشد می کند اما اکنون برآوردها نشان می دهند که اقتصاد روسیه امسال رشد نخواهد کرد و صندوق بین المللی پول نیز برآوردش از رشد اقتصاد روسیه را کاهش داده است.

همچنین روس ها اخیرا تلاش کردند که اوراق قرضه دولتی را به روبل بفروشند اما عدم استقبال از این اوراق باعث شد که دولت از تصمیم فروش اوراق قرضه عقب نشینی کند. شاخص بازار سهام روسیه نیز امسال 13 درصد افت کرده که همه این ها نشان دهنده ضعف اقتصادی شدید است." به اعتقاد آقای کوهن از آنجا که دلار اصلی ترین واحد پولی در مبادلات بین المللی محسوب می شود به همین خاطر شرکت های روسی از توسط نظام مالی آمریکا تحریم شده اند نه تنها برای فعالیت در آمریکا بلکه برای فعالیت های تجاری معمول نیز به مشکل برخواهند خورد.

نظرات

ارسال نظر جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.
  • ادرس های صفحه وب و نشانی های پست الکترونیک به طور خودکار به لینک تبدیل می شوند.
  • Allowed HTML tags: <a> <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • خطوط و پاراگراف ها به طور خودکار تجزیه می شوند.

لطلاعات بیشتر درباره گزینه های قالب بندی

Image CAPTCHA

نمودار 24 ساعته اونس طلا

تاریخچه کامل اونس طلا

اخبار سیاسی و اقتصادی

قیمت طلا در بین نوسانات زیاد کاهش یافت
سقوط شدید قیمت طلا، آیا دوران صعودی طلا به پایان رسیده است؟
عدم توان طلا برای دستیابی به سطوح بالاتر، آیا در نهایت قیمت طلا افزایش خواهد یافت؟
افزایش قیمت طلا پس از سقوط های اخیر
طلا پس از قرار گیری در بالا ترین قیمت 5 ماهه خود کاهش یافت
پیش بینی کارشناسان از کاهش قیمت طلا در روز های آینده
یک سد محکم در مقابل صعود قیمت طلا
همراه با باز شدن بازار ها چه اتفاقی برای طلا خواهد افتاد؟
تجزیه و تحلیل طلا، آینده قیمت طلا صعودی خواهد بود
تحلیل و تجزیه قیمت طلا، آیا افزایش قیمت طلا ادامه خواهد یافت؟
صعود قیمت طلا در بازار جهانی /فلز زرد همچنان از حمایت خوبی برخوردار است
ادامه حرکت صعودی در بازار طلا+تحلیل تکنیکال
آیا افزایش قیمت طلا ادامه خواهد یافت؟
در روز های آینده چه اتفاقی برای طلا خواهد افتاد؟
قیمت طلا همچنان صعودی خواهد ماند
صعود قیمت طلا به بالا ترین سطح 10 هفته اخیر
طلا در حال جبران کاهش قیمت هفته گذشته