پنجشنبه 06 ارديبهشت 1403 03:38
  تخفیف های زریک  فیس بوک زریک  تحلیل بازار طلا  توئیتر زریک  اینستاگرام زریک  تلگرام زریک  تقویم اقتصادی جهان  وب سرویس قیمت طلا و سکه  سایت های مرتبط با طلا و سکه و ارز

 

 

 

نوع فروش زریک
شمش ٢٠ گرمي ١٨ عيار32,332,563
گوشی های هوشمند اندروید، این روزها همه کاره شده اند و بسیاری از کاربران امورات خود را با این گوشی ها رتق و فتق میکنند. اما نکته در اینجا است که بسیاری از این امورات از طریق App ها با همان برنامه ها صورت میگیرد، و اغلب برنامه های کاربردی خوب، تجاری هستند و نه رایگان. اگر نمیتوانید یا نمی‌خواهید برای این App ها پولی پرداخت کنید باید جایگزین های رایگان آنها را پیدا کنید. در این صورت ای وب چیزی است که به کار شما می آید.
به گزارش «تابناک» این روزها کاربران گوشی های اندرویدی به دنبال نرم افزارهایی میگردند که با آن ها بتوانند نهایت استفاده را از گوشی خود ببرند. رجوع به App های مختلف و دانلود آنها مسیر را برای کاربران مشخص کرده است. اما آنچه باقی میمانند این است که در مورد برنامه های کاربردی تجاری چه باید کرد؟ این موضوع به خصوص برای کاربران ایرانی به شدت مطرح است.
در اینجا شما را به شدت از دریافت و نصب برنامه های هک شده یا به اصطلاح Crack شده پرهیز میدهیم و به جای آن پیشنهاد میکنیم به دنبال برنامه های مشابه رایگان برای نسخه های تجاری بگردید. یافتن جایگزین های رایگان برنامه های تجاری چیزی است که Antiroid برای شما به خوبی صورت میدهد. در واقع Antiroid برنامه های تجاری را هدف میگیرد و نسخه مشابه رایگان آنها را به شما معرفی میکند:
جایگزین های رایگان برای Appهای پولی اندروید را اینجا پیدا کنید!
استفاده از Antiroid بسیار ساده و سر راست است. کافی است به آدرس این وب سایت بروید که در آنجا و در صفحه اصلی برنامه های تجاری لیست شده و در برابر آنها نمونه مشابه رایگان آنها نمایش داده شده است:
جایگزین های رایگان برای Appهای پولی اندروید را اینجا پیدا کنید!
همچنین در سمت چپ صفحه این وب سایت میتوانید فهرستی از بخش های مختلف و دسته بندی های متفاوت برنامه ها را ببینید که کار جستجوی برنامه مرد نظر شما را به شدت ساده میسازد. دقیقا مشابه Google Play Store:
جایگزین های رایگان برای Appهای پولی اندروید را اینجا پیدا کنید!
انتخاب هر دسته و بخش App های مورد نظر شما را فیلتر میکند و فهرستی مستقیم تر را به نمایش در می آورد. البته برخی از بخشها ابزارهای کمی را در بر دارد و یا بعضا در حال حاضر خالی است. برای مثال دسته بندی ویجت ها و تصاویر پس زمینه چندان حاوی برنامه های رایگان نیست. اما در سایر موارد میتوان گفت نمونه های مشابه به خوبی پیشنهاد شده است:
جایگزین های رایگان برای Appهای پولی اندروید را اینجا پیدا کنید!
بعد از یافتن نمونه رایگان برنامه مورد نظر خود، برای دانلود آن کافی است که بر روی نمونه مورد نظر کلیک کنید که در این صورت صفحه ای باز میشود که حاوی اطلاعاتی در خصوص برنامه مورد نظر در نسخه تجاری است که در زیر آن نمونه یا نمونه های رایگان آن نیز با توضیحات هر کدام فهرست شده است:
جایگزین های رایگان برای Appهای پولی اندروید را اینجا پیدا کنید!
برای نصب هر کدام از نسخه های رایگان کافی است بر روی دکمه Install کلیک کنید. این امر منجر به آن میشود که به صفحه برنامه مورد نظر در فروشگاه گوگل بروید و در آنجا قدام به دانلود یا نصب مستقیم برنامه بر روی گوشی خود کنید:
جایگزین های رایگان برای Appهای پولی اندروید را اینجا پیدا کنید!
نکته ای که در اینجا باید اشاره کرد این است که از آنجایی که گوگل در حال حاضر به IP ایران اجازه دانلود از فروشگاه خود را نمیدهد، کاربران ایرانی میتوانند با دریافت اطلاعات برنامه مورد نظر خود، در برنامه «بازار» به دنبال آن بگردند یا آنکه مستقیما از اینترنت به دنبال وب سایت برنامه گشته و از آنجا برنامه مورد نظر را دانلود کنند.
اهمیت Antiroid در این است که به خوبی برنامه های رایگان را به شما معرفی میکند که یا از فروشگاه گوگل یا از هر جای دیگری میتوانید آنها را یافته و اقدام به نصب آنها کنید!
 
منبع خبر : تابناک
مورخ : 1392.11.09
 
 

نظرات

ارسال نظر جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.
  • ادرس های صفحه وب و نشانی های پست الکترونیک به طور خودکار به لینک تبدیل می شوند.
  • Allowed HTML tags: <a> <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • خطوط و پاراگراف ها به طور خودکار تجزیه می شوند.

لطلاعات بیشتر درباره گزینه های قالب بندی

Image CAPTCHA

نمودار 24 ساعته اونس طلا

تاریخچه کامل اونس طلا

اخبار سیاسی و اقتصادی

قیمت طلا در بین نوسانات زیاد کاهش یافت
سقوط شدید قیمت طلا، آیا دوران صعودی طلا به پایان رسیده است؟
عدم توان طلا برای دستیابی به سطوح بالاتر، آیا در نهایت قیمت طلا افزایش خواهد یافت؟
افزایش قیمت طلا پس از سقوط های اخیر
طلا پس از قرار گیری در بالا ترین قیمت 5 ماهه خود کاهش یافت
پیش بینی کارشناسان از کاهش قیمت طلا در روز های آینده
یک سد محکم در مقابل صعود قیمت طلا
همراه با باز شدن بازار ها چه اتفاقی برای طلا خواهد افتاد؟
تجزیه و تحلیل طلا، آینده قیمت طلا صعودی خواهد بود
تحلیل و تجزیه قیمت طلا، آیا افزایش قیمت طلا ادامه خواهد یافت؟
صعود قیمت طلا در بازار جهانی /فلز زرد همچنان از حمایت خوبی برخوردار است
ادامه حرکت صعودی در بازار طلا+تحلیل تکنیکال
آیا افزایش قیمت طلا ادامه خواهد یافت؟
در روز های آینده چه اتفاقی برای طلا خواهد افتاد؟
قیمت طلا همچنان صعودی خواهد ماند
صعود قیمت طلا به بالا ترین سطح 10 هفته اخیر
طلا در حال جبران کاهش قیمت هفته گذشته