شنبه 01 ارديبهشت 1403 16:26
  تخفیف های زریک  فیس بوک زریک  تحلیل بازار طلا  توئیتر زریک  اینستاگرام زریک  تلگرام زریک  تقویم اقتصادی جهان  وب سرویس قیمت طلا و سکه  سایت های مرتبط با طلا و سکه و ارز

 

 

 

نوع فروش زریک
شمش ٢٠ گرمي ١٨ عيار35,103,921
بگذارید یک وضعیت آشنا را برای شما یادآوری کنیم: شما برای مدت چندین روز به یک مسافرت رفته اید و هنگام بازگشت از مسافرت وقتی ایمیل خود را باز میکنید، با یک Inbox پر از ایمیل جدید روبرو میشوید که باز کردن و پاسخ دادن به همه آنها یک هفته زمان میبرد! راستی چطور است که وقتی مسافرت میروید، ایمیل خود را در حالت Pause قرار دهید...؟!
به گزارش «تابناک» شاید این امر که میتوان دریافت ایمیل را برای یک مدت زمان معین متوقف کرد و ایمیل ها را در صف انتظار نگه داشت تا سر فرصت بتوان آنها را دریافت کرده و پاسخ داد، در ابتدا کمی عجیب به نظر برسد. اما واقعیت این است که این امکان وجود دارد و برای بسیاری از کاربران ایرانی که اغلب فرصت اندکی برای بررسی ایمیل های خود دارند، یک ضرورت جدی تلقی میشود.
در اینجا شما را با افزونه ای برای جی میل آشنا میسازی که به واسطه آن میتوانید ایمیل خود را در حالت مکث یا همان Pause قرار دهید تا در زمانی که امکان بررسی ایمیل های خود را ندارید، نگرانی از پر شدن یکباره Inbox خود نداشته باشید. ابزار Inbox Pause همان چیزی است که به شما این امکان را میدهد و فعلا تنها برای جی میل کاربردی است:
درست است؛ میتوانید ایمیل خود را Pause کنید!
چگونه Inbox خود را به حالت Pause در آوریم؟
برای شروع ابتدا باید این ابزار را به جی میل خود اضافه کنید. برای این کار به آدرس زیر رفته و در صفحه وب سایت ابزار بر روی دکمه Download Inbox Pause کلیک کنید. با کلیک بر روی این دکمه پیامی همانند پیام نصب افزونه در کروم نمایش داده میشود که با انتخاب گزینه Add این ابزار به مرورگر شما اضافه میشود:
درست است؛ میتوانید ایمیل خود را Pause کنید!
بعد از دانلود و نصب این ابزار پیامی نمایش داده میشود که به شما اطلاع میدهد که ابزار به مرورگر اضافه شده است و همچنین شما به ایمیل خود وارد میشوید:
درست است؛ میتوانید ایمیل خود را Pause کنید!
اولین اتفاقی که در صفحه جی میل با آن روبرو میشوید این است که در بالای دکمه Compose در سمت چپ صفحه جی میل متوجه میشوید که یک دکمه Pause اضافه شده است:
درست است؛ میتوانید ایمیل خود را Pause کنید!
وقتی برای اولین بار بر روی این دکمه کلیک میکنید، پیامی نمایش داده میشود که از شما برای ارتباط برقرار کردن این افزونه با حساب کاربری جی میل شما درخواست مجوز میکند:
درست است؛ میتوانید ایمیل خود را Pause کنید!
قبل از ادامه کار باید چند نکته ار متذکر شد. کار با Inbox Pause بسیار ساده است. تنها کافی است که بر روی دکمه Pause کلیک کنید. در این صورت ایمیل شما در هر جایی به حالت مکث در خواهد آمد. به این معنی در هر نقطه ای و با استفاده از هر دستگاهی از جمله گوشی هوشمند، چک کردن ایمیل شما نشان میدهد که Inbox شما Pause شده است و هیچ ایمیلی دریافت نمیکنید.
در مرحله قبل بعد از آنکه مجوز دسترسی Inbox Pause به جی میل را صادر کردید پنجره ای نمایش داده میشود که شامل چند گزینه است:
درست است؛ میتوانید ایمیل خود را Pause کنید!
اولین گزینه مربوط به امکان Auto Reply است که به شما این امکان را میدهد که وقتی ایمیل در حالت مکث است، به کسانی که به شما ایمیل میزنند، پیامی ارسال شده و به آنها یادآور شود که در حال حاضر پیامهای آنها به دست شما نمی رسد. متن پیام را میتوانید خود تنظیم کنید یا از متن پیش فرض استفاده کنید:
درست است؛ میتوانید ایمیل خود را Pause کنید!
گزینه دوم مربوط به نمایش پیامی است که به شما یاد آور میشود که اکنون ایمیل شما در حالت Pause قرار دارد. برای عدم نمایش این پیام، این گزینه را فعال کنید:
درست است؛ میتوانید ایمیل خود را Pause کنید!
و در نهایت گزینه سوم به شما این امکان را میدهد که بعد از Unpause کردن ایمیل یا خارج کردن آن از حالت Pause پیامهایی که در صف انتظار مانده اند در یک زمانبندی مشخص به Inbox شما وارد شوند:
درست است؛ میتوانید ایمیل خود را Pause کنید!
ایمیل های شما در حالت توقف به کجا میروند؟
شاید برای شما یک سوال پیش بیاید و آ اینکه در حالی که دوستان شما برای شما پیام ارسال میکنند و ایمیل شما در حالت توقف است، این پیامها به کجا رفته و در کدام مکان ذخیره میشوند؟
این ایمیل ها در واقع هیچ جایی خارج از ایمیل خود شما نمی روند! به این معنی که آنها با استفاده از برچسب ها در خود ایمیل ذخیره میشوند و هر کدام از این برچسب ها یک آدرس منحصر به فرد برای خود دارد که مربوط به روز و ساعت ارسال ایمیل است. تصویر زیر نمونه ای از یکی از این برچسب ها است:
درست است؛ میتوانید ایمیل خود را Pause کنید!
در نهایت هر زمان که نیاز داشتید که ایمیل خود را از حالت Pause خارج کنید، تنها کافی است که بر روی دکمه Unpause کلیک کنید و همه ایمیل هایی که در صف انتظار مانده اند، با ساعت و تاریخ دقیق خود مجددا راهی Inbox شما خواهند شد:
درست است؛ میتوانید ایمیل خود را Pause کنید!
سخن آخر آنکه همانگونه که دیدیم، میتوان برای مدت زمانی مشخص اقدام به Pause کردن جی میل کرد و این امر امکان کمی تنفس را برای شما و همچنین Inbox شما فراهم می آورد! ابزار Inbox Pause از آن جهت که یک ابزار یکپارچه با امکانات کلی و مستقیم است، ابزاری است که داشتن آن بر روی جی میل به شدت توصیه میشود.
منبع خبر : تابناک
مورخ : 1392.11.08
 

نظرات

ارسال نظر جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.
  • ادرس های صفحه وب و نشانی های پست الکترونیک به طور خودکار به لینک تبدیل می شوند.
  • Allowed HTML tags: <a> <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • خطوط و پاراگراف ها به طور خودکار تجزیه می شوند.

لطلاعات بیشتر درباره گزینه های قالب بندی

Image CAPTCHA

نمودار 24 ساعته اونس طلا

تاریخچه کامل اونس طلا

اخبار سیاسی و اقتصادی

قیمت طلا در بین نوسانات زیاد کاهش یافت
سقوط شدید قیمت طلا، آیا دوران صعودی طلا به پایان رسیده است؟
عدم توان طلا برای دستیابی به سطوح بالاتر، آیا در نهایت قیمت طلا افزایش خواهد یافت؟
افزایش قیمت طلا پس از سقوط های اخیر
طلا پس از قرار گیری در بالا ترین قیمت 5 ماهه خود کاهش یافت
پیش بینی کارشناسان از کاهش قیمت طلا در روز های آینده
یک سد محکم در مقابل صعود قیمت طلا
همراه با باز شدن بازار ها چه اتفاقی برای طلا خواهد افتاد؟
تجزیه و تحلیل طلا، آینده قیمت طلا صعودی خواهد بود
تحلیل و تجزیه قیمت طلا، آیا افزایش قیمت طلا ادامه خواهد یافت؟
صعود قیمت طلا در بازار جهانی /فلز زرد همچنان از حمایت خوبی برخوردار است
ادامه حرکت صعودی در بازار طلا+تحلیل تکنیکال
آیا افزایش قیمت طلا ادامه خواهد یافت؟
در روز های آینده چه اتفاقی برای طلا خواهد افتاد؟
قیمت طلا همچنان صعودی خواهد ماند
صعود قیمت طلا به بالا ترین سطح 10 هفته اخیر
طلا در حال جبران کاهش قیمت هفته گذشته