چهارشنبه 05 ارديبهشت 1403 04:26
  تخفیف های زریک  فیس بوک زریک  تحلیل بازار طلا  توئیتر زریک  اینستاگرام زریک  تلگرام زریک  تقویم اقتصادی جهان  وب سرویس قیمت طلا و سکه  سایت های مرتبط با طلا و سکه و ارز

 

 

 

نوع فروش زریک
شمش ٢٠ گرمي ١٨ عيار32,332,563
روزنامه «ساوت چاینا» روز دوشنبه در مطلبی با اشاره به توافق وین خاطر نشان کرد: سرمایه هنگفتی با پایان تحریم ها به بازار ایران تزریق می شود که سالانه دستکم یک میلیارد دلار سرمایه فقط به بازار سهام و اوراق بهادار ایران اختصاص خواهد یافت.
در این گزارش آمده است: ایران اکنون جبهه مقدم سرمایه گذاری در جهان محسوب می شود و روان شدن هیات های اروپایی به ایران نشان می دهد که همه، ارزش این بازار را درک کرده اند.
«ساوت چاینا» می نویسد: ایران با 400 میلیارد دلار ارزش اقتصادی که آن را بالاتر از کشورهایی نظیر تایلند و آفریقای جنوبی قرار می دهد و با توجه به اینکه دومین اقتصاد بزرگ خاورمیانه پس از عربستان است و نیز با در اختیار داشتن چهارمین منابع بزرگ نفتی دنیا با 78 میلیون نفر جمعیت، جاذبه های زیادی برای سرمایه گذاران دنیا دارد.
رسانه هنگی کنگی یادآور می شود: قدرتی مانند ایران که زیر سایه تحریم ها رشد کرد و توسعه یافت، طبیعی است پس از تحریم ها بیشتر از همه مورد توجه باشد. امروز سرمایه گذاران در حال ارزیابی این بازار هستند و اینکه بانک ها باید پول های خود را به کدام بخش ها اختصاص دهند.
این گزارش، بخش انرژی ایران را یکی از بخش هایی دانست که با اختصاص بیشترین سرمایه به خود، در نوک جبهه مقدم سرمایه گذاری دنیا قرار گرفته است.

گزارش رسانه هنگ کنگی تصریح می کند که ایران احتمالا تا سال آینده میلادی 750 هزار بشکه نفت در روز بیشتر تولید کرده و تولید آن به چهار میلیون و 400 هزار بشکه در مجموع خواهد رسید.
با این حساب پیش بینی شده است که صادرات نفت ایران سال آینده از یک میلیون و 600 هزار بشکه به دو میلیون و 400 هزار بشکه در روز افزایش یابد.
این گزارش می افزاید: اروپایی ها اکنون فقط 2 درصد از نفت ایران را خریداری می کنند اما با برداشته شدن تحریم ها این میزان به 17 درصد افزایش خواهد یافت.
روزنامه هنگ کنگی تاکید کرد که زمان ثابت می کند که توافق وین با اهمیت است و همه لازم است از آن حمایت کرده و بر اجرای آن اهتمام ورزند.

نمودار 24 ساعته اونس طلا

تاریخچه کامل اونس طلا

اخبار سیاسی و اقتصادی

قیمت طلا در بین نوسانات زیاد کاهش یافت
سقوط شدید قیمت طلا، آیا دوران صعودی طلا به پایان رسیده است؟
عدم توان طلا برای دستیابی به سطوح بالاتر، آیا در نهایت قیمت طلا افزایش خواهد یافت؟
افزایش قیمت طلا پس از سقوط های اخیر
طلا پس از قرار گیری در بالا ترین قیمت 5 ماهه خود کاهش یافت
پیش بینی کارشناسان از کاهش قیمت طلا در روز های آینده
یک سد محکم در مقابل صعود قیمت طلا
همراه با باز شدن بازار ها چه اتفاقی برای طلا خواهد افتاد؟
تجزیه و تحلیل طلا، آینده قیمت طلا صعودی خواهد بود
تحلیل و تجزیه قیمت طلا، آیا افزایش قیمت طلا ادامه خواهد یافت؟
صعود قیمت طلا در بازار جهانی /فلز زرد همچنان از حمایت خوبی برخوردار است
ادامه حرکت صعودی در بازار طلا+تحلیل تکنیکال
آیا افزایش قیمت طلا ادامه خواهد یافت؟
در روز های آینده چه اتفاقی برای طلا خواهد افتاد؟
قیمت طلا همچنان صعودی خواهد ماند
صعود قیمت طلا به بالا ترین سطح 10 هفته اخیر
طلا در حال جبران کاهش قیمت هفته گذشته