جمعه 31 فروردين 1403 22:14
  تخفیف های زریک  فیس بوک زریک  تحلیل بازار طلا  توئیتر زریک  اینستاگرام زریک  تلگرام زریک  تقویم اقتصادی جهان  وب سرویس قیمت طلا و سکه  سایت های مرتبط با طلا و سکه و ارز

 

 

 

نوع فروش زریک
شمش ٢٠ گرمي ١٨ عيار35,103,921

به گزارش بانکداران ۲۴ (Banker)، محمد داماک، رییس بخش مالی اسلامی موسسه رتبه‌بندی S&P در دوبی با بیان مطلب فوق اعلام کرد: در شش ماه نخست سال 2017 صکوک‌هایی با حجم بسیار بالا توسط برخی از کشورهای عضو شورای همکاری خلیج‌فارس(GCC) منتشر شد.

وی رشد 7/37 درصدی انتشار صکوک در نیمه نخست سال 2017 را یک استثنا دانست و افزود: از نظر موسسه رتبه‌بندی S&P بعید است چنین معاملات حجیمی در سال آتی تکرار شود. S&P پیش‌بینی می‌کند که کل حجم صکوک منتشره تا پایان سال 2017 حدود 75 تا 80 میلیارد دلار باشد که بیشتر از پیش‌بینی قبلی (60 تا 65 میلیارد دلار) این موسسه است. این کارشناس مالی اسلامی اظهار داشت: دولت‌ها برای تامین مالی کوتاه‌مدت تحت فشار نیستند و بیشتر درصدد متنوع‌سازی سرمایه‌گذاران خود هستند. وی یکی از موانع رشد انتشارهای صکوک در جهان را پیچیدگی فرآیند انتشار اعلام کرد که موجب عقب راندن برخی از ناشران می‌شود و افزود: اخیرا پیشرفت‌های خوبی در حوزه استانداردسازی فرآیند‌ها توسط سازمان حسابداری و حسابرسی موسسات مالی اسلامی (AAOIFI) صورت گرفته است. محمد داماک توضیح داد: با توجه به اینکه از نظر صندوق بین‌المللی پول(IMF) انتظار می‌رود قیمت نفت به ازای هر بشکه 55 دلار ثابت باقی بماند (که برای اکثر کشورهای GCC ناکافی است)، موسسه رتبه‌بندی S&P کل نیاز تامین مالی کشورهای عضو شورای همکاری خلیج‌فارس را بین سال‌های 2017 و 2019 حدود 275 میلیارد دلار برآورد کرده‌‌ است که 50 درصد آن از طریق اوراق بدهی (ترکیبی از صکوک و اوراق قرضه) تامین خواهد شد.  به نوشته سنا،جهاد آزور، مدیر صندوق بین‌المللی پول در خاورمیانه و آسیا در اوایل امسال اعلام کرده بود که نقدشوندگی بازار صکوک در قیاس با بازار اوراق قرضه کماکان کمتر است اما صکوک می‌تواند به متنوع‌سازی منابع تامین مالی به کشورهای عضو شورای همکاری خلیج‌فارس کمک کند.

نمودار 24 ساعته اونس طلا

تاریخچه کامل اونس طلا

اخبار سیاسی و اقتصادی

قیمت طلا در بین نوسانات زیاد کاهش یافت
سقوط شدید قیمت طلا، آیا دوران صعودی طلا به پایان رسیده است؟
عدم توان طلا برای دستیابی به سطوح بالاتر، آیا در نهایت قیمت طلا افزایش خواهد یافت؟
افزایش قیمت طلا پس از سقوط های اخیر
طلا پس از قرار گیری در بالا ترین قیمت 5 ماهه خود کاهش یافت
پیش بینی کارشناسان از کاهش قیمت طلا در روز های آینده
یک سد محکم در مقابل صعود قیمت طلا
همراه با باز شدن بازار ها چه اتفاقی برای طلا خواهد افتاد؟
تجزیه و تحلیل طلا، آینده قیمت طلا صعودی خواهد بود
تحلیل و تجزیه قیمت طلا، آیا افزایش قیمت طلا ادامه خواهد یافت؟
صعود قیمت طلا در بازار جهانی /فلز زرد همچنان از حمایت خوبی برخوردار است
ادامه حرکت صعودی در بازار طلا+تحلیل تکنیکال
آیا افزایش قیمت طلا ادامه خواهد یافت؟
در روز های آینده چه اتفاقی برای طلا خواهد افتاد؟
قیمت طلا همچنان صعودی خواهد ماند
صعود قیمت طلا به بالا ترین سطح 10 هفته اخیر
طلا در حال جبران کاهش قیمت هفته گذشته