پنجشنبه 06 ارديبهشت 1403 03:02
  تخفیف های زریک  فیس بوک زریک  تحلیل بازار طلا  توئیتر زریک  اینستاگرام زریک  تلگرام زریک  تقویم اقتصادی جهان  وب سرویس قیمت طلا و سکه  سایت های مرتبط با طلا و سکه و ارز

 

 

 

نوع فروش زریک
شمش ٢٠ گرمي ١٨ عيار32,332,563

شما هم می توانید طلا بخرید و بفروشید از داخل منزل تان !

 

لینک گزارش را می توانید از اینجا مشاهده نمائید.

یکسالی می شود که بازار ارز و طلا با رشد های پی در پی ، افراد زیادی را مسحور خود کرده است. برای علاقمندان به سرمایه گذاری در زمینه طلا اول لازم بود که از لابلای خبرهای متناقض  بفهمند کی باید خرید و کی باید فروخت.بماند که خیلی وقتها این دو اتفاق برعکس می شد و وقتی ما سکه را می فروختیم از فردای آن روز مسابقه برای رشد قیمت شروع می شد و بالعکس هم موقع خرید.

بعد از این موقع پیدا کردن مغازه یا شرکتی بود که هر وقت خواستیم بتواند با نرخ خوب برایمان سکه بخرد و هر وقت هم خواستیم ولو در شرایط بحرانی پولمان را نقد کند.این دومی، مشکلی بود که در برخی مواقع قابل حل می نمود و در برخی مواقع از معضل اول یعنی تحلیل بازار هم سخت تر می شد.

چندی پیش تعداد زیادی از مخاطبین محترم روزنامه آسیا از ما در باره شرکتی با نام  تجاری زریک سئوالاتی کردند.این شرکت وب سایتی راه اندازی کرده و برای اولین بار امکان خرید و فروش لحظه ای و آن لاین سکه را فراهم آورده است.ما هم از آنجا که در برابر مخاطبین خود مسئولیت اخلاقی و حرفه ای احساس کردیم با این شرکت تماس گرفته و به دفترشان رفتیم.دلیل رفتنمان هم این بود که از نزدیک مدارک و شواهد لازم را بررسی کنیم.برای آگاهی شما جزئیاتی از روال کار این شرکت را به عرضتان می رسانیم.

افراد بعد از ورود به سایت zerik.ir  می توانند ثبت نام کرده و مشخصات خود را وارد کنند. ارسال کپی مدارک شناسایی و پر کردن فرم مربوطه مرحله بعدی است که ثبت نام شما را کامل خواهد کرد.از این پس با پسورد اختصاصی خود می توانید وارد سایت شوید.ابتدا پول را به حساب شرکت نزد بانک های معرفی شده واریز می کنید و از روی همان سایت به سادگی ارسال یک ایمیل یا حتی ساده تر سفارش خرید خود را وارد می کنید  وبه قیمتی که در سایت مشخص شده که نسبت به قیمت همه صراف ها و مغازه دارها منصفانه تر هم هست خریدتان را تکمیل می کنید.

حال بسته به نظر شما می توانید به دفتر این شرکت مراجعه کرده و با ارائه کارت ملی سکه خود را تحویل بگیرید که البته برای خرید های با تعداد بالا کمی ریسک حمل و نقل بالااست.در غیر این صورت این شرکت همه راه های لازم را طی کرده تا این اطمینان را ایجاد کند که می توان سکه ها را به امانت نزد شان بگذارید. خوبی این کار این است که هر زمانی حتی فردای آن روز و حتی در روند های منفی که صراف ها سکه را نمی خرند ،این شرکت خود را موظف می داند با نرخ مناسبی البته فقط از مشتریان سایت سکه ها را بخرد.این نکته خیلی مهم است.

نکته مهم بعدی اینکه  مهم نیست شما در کدام شهر هستید.تهران یا شهرستان.حتما شنیده اید که بازار طلا در شهرهای دیگر بعضا متفاوت از تهران و شهرهای بزرگ است و بعضا قیمت خرید سکه از مصرف کننده پایین تر از پایتخت است اما اگر در زریک حساب داشته باشید فرقی ندارد که در تهران هستید یا یک روستا در دورترین مناطق کشور قیمت فروش برای همه یکی است و این عدالت تجارت الکترونیک است.

به هر حال سابقه کم این نوع فعالیت اعتماد کردن در مرحله نخست را کمی دشوار می کند.بنابراین بد نیست با حداقل میزان سرمایه این مجموعه را بشناسیم و یکبار تجربه کنیم.البته  کسب شناخت کافی در این قبیل زمینه ها شرط عقل و نشان دهنده تجربه بالای افراد است و صد البته این که داشتن جواز صرافی توسط مسئولین این سایت و دفتر مستقر در تهران در رابطه با فعالیت، صرافی  را پشتوانه اعتماد مخاطبانش قرار داده است.

در خصوص خرید و فروش اینترنتی سکه در ایران نیز باید گفت صرافی زریک تنها دارنده مجوز رسمی وزارت صنعت،معدن و تجارت در رابطه با خرید و فروش آنلاین سکه در ایران است.

بعد از اینکه این موارد را در کنار هم قرار دادیم متوجه شدیم چرا این شرکت با استقبال بالایی مواجه شده است.با این حال به صورت تصادفی چند شماره تلفن مشتری های فعلی  شرکت را انتخاب کردیم و با ایشان صحبت کردیم.همه آنها از روند فعالیت این شرکت اظهار رضایت می کردند.البته  اعتماد در گام اول نکته مهمی است که این دوستان بنا به دلایلی از جمله رویئت آگهی تجاری شرکت و رصد کردن فعالیت آن و یا شناخت قبلی یا سفارش دوستی، مشترک زمینه ساز فعالیت  تجاری از طریق سیستم های الکترونیکی شدند.

نکته جالبی که ما را حیرت زده کرد این بود که برخی از این مشتریان با خرید تعداد زیادی سکه در یک روز نهایت اعتماد را به این سیستم داشتند و همین کاربران در گفت و گو با روزنامه آسیا بر این نکته تاکید داشتند که در روز اول با خرید و فروش یک سکه تجارت الکترونیک را شروع کردند.

این کاربران اعتقاد داشتند که اگر سکه به دست در خیابان های شهر راه بیافتید و در دوران رکود که تمامی صرافان و طلافروشان جمله "خرید سکه نداریم "را بر سردر واحدهای تجاری خود نصب می کنند قصد فروش سکه را داشته باشید با همان سکه ها اگر به شما دست برد زده نشود به خانه باز خواهید گشت اما در زریک این اتفاق معنایی ندارد و به محض این که تصمیم به فروش سکه گرفتید این شرکت موظف به خرید سکه های شما است و رکود در اینجا تاثیری در فروش و خرید نخواهد گذاشت.

با بررسی پرونده های شرکت زریک به این نتیجه رسیدیم که بیش از2300 عضو دارد که از این تعداد  1100 کاربر فعال در خرید و فروش سکه در این سایت فعالیت می کنند و این رقم با درصدهای رایج  در دنیای مجازی یعنی به صورت تصاعدی بالا خواهد رفت و دروازه ای جدید را به سمت بازار سکه باز می کند.

در شماره های آینده نیز با بررسی این تجارت جدید با شما خواهیم بود و با کاربران این نوع تجارت بیش از پیش گفت و گو خواهیم کرد.

 

تجارت الکترونیک زریک

شماره ثبت شرکت                                322294

مجوز اتحادیه طلا و جواهرات شمیران           235022 الف

 

نمودار 24 ساعته اونس طلا

تاریخچه کامل اونس طلا

اخبار سیاسی و اقتصادی

قیمت طلا در بین نوسانات زیاد کاهش یافت
سقوط شدید قیمت طلا، آیا دوران صعودی طلا به پایان رسیده است؟
عدم توان طلا برای دستیابی به سطوح بالاتر، آیا در نهایت قیمت طلا افزایش خواهد یافت؟
افزایش قیمت طلا پس از سقوط های اخیر
طلا پس از قرار گیری در بالا ترین قیمت 5 ماهه خود کاهش یافت
پیش بینی کارشناسان از کاهش قیمت طلا در روز های آینده
یک سد محکم در مقابل صعود قیمت طلا
همراه با باز شدن بازار ها چه اتفاقی برای طلا خواهد افتاد؟
تجزیه و تحلیل طلا، آینده قیمت طلا صعودی خواهد بود
تحلیل و تجزیه قیمت طلا، آیا افزایش قیمت طلا ادامه خواهد یافت؟
صعود قیمت طلا در بازار جهانی /فلز زرد همچنان از حمایت خوبی برخوردار است
ادامه حرکت صعودی در بازار طلا+تحلیل تکنیکال
آیا افزایش قیمت طلا ادامه خواهد یافت؟
در روز های آینده چه اتفاقی برای طلا خواهد افتاد؟
قیمت طلا همچنان صعودی خواهد ماند
صعود قیمت طلا به بالا ترین سطح 10 هفته اخیر
طلا در حال جبران کاهش قیمت هفته گذشته