جمعه 31 فروردين 1403 05:16
  تخفیف های زریک  فیس بوک زریک  تحلیل بازار طلا  توئیتر زریک  اینستاگرام زریک  تلگرام زریک  تقویم اقتصادی جهان  وب سرویس قیمت طلا و سکه  سایت های مرتبط با طلا و سکه و ارز

 

 

 

نوع فروش زریک
شمش ٢٠ گرمي ١٨ عيار35,103,921

به گزارش بانکداران ۲۴ (Banker)،به نقل از رویترز،گمانه زنی های مربوط به محدودیت فدرال رزرو آمریکا برای افزایش نرخ بهره طی ماه های آینده تاثیر زیادی بر افت ارزش دلار و افزایش قیمت طلا داشته است.

انتشار آمارهای اقتصادی ناامید کننده در آمریکا موجب شده است تا سرمایه گذاران بین المللی نسبت به روند صعودی نرخ بهره فدرال رزرو شک و تردید داشته باشند. فدرال رزرو در نشست ژوئن نرخ بهره را افزایش داده و اعلام کرده است که تا پایان امسال یک بار دیگر نرخ بهره را افزایش خواهد داد.جیمز بولارد رئیس فدرال رزرو سنت لوییس در سخنان مهمی تاکید کرد: فدرال رزرو باید منتظر روشن شدن وضعیت نرخ تورم آمریکا طی ماه های آینده باشد، پیش از آنکه بخواهد نرخ بهره را بیشتر از این افزایش دهد.در حالی که فدرال رزرو آمریکا دستیابی به نرخ تورم 2 درصدی را یکی از مهمترین اهداف خود اعلام کرده است ولی در 5 سال گذشته نرخ تورم آمریکا کمتر از این سطح بوده است.قیمت هر اونس طلا در پایان مبادلات روز جمعه با 0.44 درصد افزایش به بیش از 1256 دلار رسیده است. این برای سومین روز متوالی بوده که قیمت جهانی طلا با افزایش روبرو می شود. قیمت طلا برای نخستین بار در 3 هفته اخیر با افزایش همراه شده است.تای وونگ تحلیلگر ارشد اقتصادی موسسه سرمایه گذاری بی ام او کاپیتا تاکید کرد: بازار جهانی طلا طی روزهای آینده منتظر اظهارات مهم جانت یلن رئیس فدرال رزرو آمریکا خواهد بود. به نظر من سطح حمایتی مهم قیمت طلا در روزهای آینده 1240 دلار خواهد بود و اگر این سطح شکسته شود قیمت طلا با افت بیشتری روبرو می شود.به نوشته طلا،اظهارات یلن طی روزهای آینده می تواند نشانگر این واقعیت باشد که آیا فدرال رزرو سیاست های پولی و نرخ بهره خود را تغییر خواهد داد. سطح مقاومتی قیمت طلا نیز در روزهای آینده 1260 دلار است.به نظر می رسد نگرانی های مربوط به اوضاع سیاسی آمریکا به خصوص پرونده دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر و مذاکرات برگزیت می تواند تاثیر زیادی بر تحولات بازارهای بین المللی به خصوص طلا داشته باشد. تنش های مربوط به اوضاع کره شمالی نیز موجب نگرانی های بین المللی شده است.

نمودار 24 ساعته اونس طلا

تاریخچه کامل اونس طلا

اخبار سیاسی و اقتصادی

قیمت طلا در بین نوسانات زیاد کاهش یافت
سقوط شدید قیمت طلا، آیا دوران صعودی طلا به پایان رسیده است؟
عدم توان طلا برای دستیابی به سطوح بالاتر، آیا در نهایت قیمت طلا افزایش خواهد یافت؟
افزایش قیمت طلا پس از سقوط های اخیر
طلا پس از قرار گیری در بالا ترین قیمت 5 ماهه خود کاهش یافت
پیش بینی کارشناسان از کاهش قیمت طلا در روز های آینده
یک سد محکم در مقابل صعود قیمت طلا
همراه با باز شدن بازار ها چه اتفاقی برای طلا خواهد افتاد؟
تجزیه و تحلیل طلا، آینده قیمت طلا صعودی خواهد بود
تحلیل و تجزیه قیمت طلا، آیا افزایش قیمت طلا ادامه خواهد یافت؟
صعود قیمت طلا در بازار جهانی /فلز زرد همچنان از حمایت خوبی برخوردار است
ادامه حرکت صعودی در بازار طلا+تحلیل تکنیکال
آیا افزایش قیمت طلا ادامه خواهد یافت؟
در روز های آینده چه اتفاقی برای طلا خواهد افتاد؟
قیمت طلا همچنان صعودی خواهد ماند
صعود قیمت طلا به بالا ترین سطح 10 هفته اخیر
طلا در حال جبران کاهش قیمت هفته گذشته