جمعه 31 فروردين 1403 06:17
  تخفیف های زریک  فیس بوک زریک  تحلیل بازار طلا  توئیتر زریک  اینستاگرام زریک  تلگرام زریک  تقویم اقتصادی جهان  وب سرویس قیمت طلا و سکه  سایت های مرتبط با طلا و سکه و ارز

 

 

 

نوع فروش زریک
شمش ٢٠ گرمي ١٨ عيار35,103,921

به نقل از پایگاه اینترنتی بولیون دسک، قیمت هر اونس طلا در آغاز مبادلات امروز چهارشنبه با 0.55 دلار افزایش نسبت به روز گذشته به بیش از 1262 دلار رسیده است.

بر اساس این گزارش شاخص ارزش دلار آمریکا که روز دوشنبه به بالاترین سطح در 7 ماه اخیر رسیده بود، پس از انتشار آمارهای اقتصادی آمریکا با کاهش روبرو شده است.

شاخص ارزش دلار با 0.05 درصد کاهش به کمتر از 97.82 واحد رسیده است. انتشار آمارهای متناقض اقتصادی در آمریکا موجب شده تا سرمایه گذاران بین المللی نسبت به وضعیت نرخ بهره فدرال رزرو طی ماه های آینده دچار سردرگمی شوند.

فدرال رزرو آمریکا تا پایان امسال 2 نشست دیگر در ماه های نوامبر و دسامبر خواهد داشت. با توجه به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ماه دسامبر بعید به نظر می رسد که فدرال رزرو در نشست نوامبر نرخ بهره را تغییر دهد.

برخی کارشناسان اقتصادی بر این باورند که فدرال رزرو آمریکا تا زمانی که به هدف نرخ تورم 2 درصدی دست پیدا نکند، نرخ بهره را تغییر نخواهد داد.

در حالی که به نظر می رسد کاهش قیمت [جهانی طلا به زیر 1250 دلار کاملا موقتی باشد، تحلیلگران اقتصادی توصیه می کنند که هرگونه افزایش قیمت بهترین فرصت برای فروش خواهد بود.

به اعتقاد برخی تحلیلگران بازارهای بین المللی، اگر فدرال رزرو در نشست دسامبر نرخ بهره را افزایش دهد، احتمال کاهش قیمت طلا به کمتر از 1180 تا 1220 دلار در هر اونس وجود خواهد داشت.

گزارش سایت طلا حاکیست؛ کارشناسان اقتصادی بولیون دسک بر این باورند که قیمت طلا در سه ماه پایانی امسال بین 1230 تا 1420 دلار در نوسان خواهد بود.

تازه ترین آمارهای اقتصادی در چین نشان می دهد که رشد اقتصادی این کشور طی سه ماه سوم امسال به 6.7 درصد رسیده است. به نظر می رسد قیمت جهانی طلا در کوتاه مدت تحت تاثیر انتشار آمارهای مهم اقتصادی آمریکا منطقه یورو و چین قرار خواهد داشت.

نگرانی های مربوط به اوضاع اقتصادی جهان تاثیر  مهمی بر نوسانات قیمت طلا خواهد داشت. در بازار جهانی انرژی نیز قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال با 0.02 درصد کاهش به کمتر از 52.08 دلار رسیده است.

انتهای پیام

نمودار 24 ساعته اونس طلا

تاریخچه کامل اونس طلا

اخبار سیاسی و اقتصادی

قیمت طلا در بین نوسانات زیاد کاهش یافت
سقوط شدید قیمت طلا، آیا دوران صعودی طلا به پایان رسیده است؟
عدم توان طلا برای دستیابی به سطوح بالاتر، آیا در نهایت قیمت طلا افزایش خواهد یافت؟
افزایش قیمت طلا پس از سقوط های اخیر
طلا پس از قرار گیری در بالا ترین قیمت 5 ماهه خود کاهش یافت
پیش بینی کارشناسان از کاهش قیمت طلا در روز های آینده
یک سد محکم در مقابل صعود قیمت طلا
همراه با باز شدن بازار ها چه اتفاقی برای طلا خواهد افتاد؟
تجزیه و تحلیل طلا، آینده قیمت طلا صعودی خواهد بود
تحلیل و تجزیه قیمت طلا، آیا افزایش قیمت طلا ادامه خواهد یافت؟
صعود قیمت طلا در بازار جهانی /فلز زرد همچنان از حمایت خوبی برخوردار است
ادامه حرکت صعودی در بازار طلا+تحلیل تکنیکال
آیا افزایش قیمت طلا ادامه خواهد یافت؟
در روز های آینده چه اتفاقی برای طلا خواهد افتاد؟
قیمت طلا همچنان صعودی خواهد ماند
صعود قیمت طلا به بالا ترین سطح 10 هفته اخیر
طلا در حال جبران کاهش قیمت هفته گذشته