پنجشنبه 06 ارديبهشت 1403 04:18
  تخفیف های زریک  فیس بوک زریک  تحلیل بازار طلا  توئیتر زریک  اینستاگرام زریک  تلگرام زریک  تقویم اقتصادی جهان  وب سرویس قیمت طلا و سکه  سایت های مرتبط با طلا و سکه و ارز

 

 

 

نوع فروش زریک
شمش ٢٠ گرمي ١٨ عيار32,332,563
به نقل از پایگاه اینترنتی بولیون دسک، در حالی که نخستین مناظره انتخاباتی آمریکا بین دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواهان و هیلاری کلینتون نامزد دموکرات ها برگزار شده، قیمت جهانی طلا در آغاز مبادلات امروز سه شنبه با کاهش روبرو شده است.
بر اساس این گزارش قیمت هر اونس طلا با 2.55 دلار کاهش نسبت به دوشنبه به کمتر از 1335 دلار رسیده است. کاهش قیمت طلا در شرایطی است که پس از برگزاری نخستین مناظره انتخاباتی، سرمایه گذاران به این جمع بندی رسیده اند که احتمالا کلینتون پیروز انتخابات نوامبر خواهد بود و در این شرایط دلیلی برای خرید طلا به عنوان مکان امن سرمایه گذاری نخواهد بود.
روزنامه وال استریت ژورنال در این باره نوشت: عملکرد کلینتون در مناظره انتخاباتی نشان می دهد که وی حساب شده و مطالعه شده در این مناظره شرکت کرده است. ترامپ نتوانسته است در این مناظره افکار عمومی آمریکا را نسبت به سیاست های مد نظرش راضی کند.
برگزاری مناظره های انتخاباتی در آمریکا از این نظر اهمیت زیادی دارد که بسیاری از رای دهندگان مردد را نسبت به تصمیم گیری مطمئن خواهد کرد.
موسسه مالی کردیت سوییس نیز اعلام کرد: گرچه ترامپ پیش از برگزاری مناظره شانس نسبتا خوبی برای پیروزی داشت ولی با برگزاری این مناظره مشخص شد که شانس وی در شرایط کنونی بسیار کاهش یافته است.
بازارهای جهان به این نتیجه رسیده اند که پیروزی ترامپ تاثیر منفی زیادی بر وضعیت سهام خواهد شد و نگرانی و ناااطمینانی زیادی را بر بازارهای بین المللی حاکم خواهد کرد.ولی به نظر می رسد پیروزی کلینتون تاثیر مثبتی بر بازارهای بین المللی خواهد داشت.
به نظر می رسد انتخابات آمریکا طی 6 هفته آینده مهمترین تاثیر روانی را بر بازارهای بین المللی خواهد داشت. دومین مناظره انتخاباتی آمریکا قرار است 4 اکتبر برگزار شود.
گزارش سایت طلا حاکیست، شاخص ارزش دلار آمریکا نیز با 0.07 درصد افزایش به بیش از 95.37 واحد رسیده است. قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال نیز با 0.56 درصد افزایش به بیش از 47 دلار رسیده است.
تولیدات صنعتی چین نیز در ماه اوت نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد 11 درصدی روبرو شده است. به نظر می رسد انتشار آمارهای مهم اقتصادی آمریکا و منطقه یورو تاثیر زیادی را بر قیمت طلا در کوتاه مدت خواهد داشت.

نمودار 24 ساعته اونس طلا

تاریخچه کامل اونس طلا

اخبار سیاسی و اقتصادی

قیمت طلا در بین نوسانات زیاد کاهش یافت
سقوط شدید قیمت طلا، آیا دوران صعودی طلا به پایان رسیده است؟
عدم توان طلا برای دستیابی به سطوح بالاتر، آیا در نهایت قیمت طلا افزایش خواهد یافت؟
افزایش قیمت طلا پس از سقوط های اخیر
طلا پس از قرار گیری در بالا ترین قیمت 5 ماهه خود کاهش یافت
پیش بینی کارشناسان از کاهش قیمت طلا در روز های آینده
یک سد محکم در مقابل صعود قیمت طلا
همراه با باز شدن بازار ها چه اتفاقی برای طلا خواهد افتاد؟
تجزیه و تحلیل طلا، آینده قیمت طلا صعودی خواهد بود
تحلیل و تجزیه قیمت طلا، آیا افزایش قیمت طلا ادامه خواهد یافت؟
صعود قیمت طلا در بازار جهانی /فلز زرد همچنان از حمایت خوبی برخوردار است
ادامه حرکت صعودی در بازار طلا+تحلیل تکنیکال
آیا افزایش قیمت طلا ادامه خواهد یافت؟
در روز های آینده چه اتفاقی برای طلا خواهد افتاد؟
قیمت طلا همچنان صعودی خواهد ماند
صعود قیمت طلا به بالا ترین سطح 10 هفته اخیر
طلا در حال جبران کاهش قیمت هفته گذشته