جمعه 31 فروردين 1403 14:15
  تخفیف های زریک  فیس بوک زریک  تحلیل بازار طلا  توئیتر زریک  اینستاگرام زریک  تلگرام زریک  تقویم اقتصادی جهان  وب سرویس قیمت طلا و سکه  سایت های مرتبط با طلا و سکه و ارز

 

 

 

نوع فروش زریک
شمش ٢٠ گرمي ١٨ عيار35,103,921
به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکو نیوز، سرمایه گذاران بین المللی منتظر انتشار بیانیه نشست هفته آینده فدرال رزرو آمریکا هستند تا ببینند آیا این بیانیه می تواند گمانه زنی های مربوط به نرخ بهره آمریکا در ماه های آینده را تغییر دهد یا نه.
بر اساس این گزارش قیمت جهانی طلا پس از سه سال کاهش متوالی، از ابتدای 2016 میلادی تاکنون با روندی صعودی روبرو شده است. قیمت طلا در سه ماه نخست امسال با رشد 16 درصدی روبرو شد که این بهترین عملکرد در 30 سال اخیر به شمار می رود.
دانیل پاویلونیس تحلیلگر ارشد موسسه آر جی او فیوچرز در این باره گفت: قیمت طلا هفته آینده بیشتر متمرکز بر نشست فدرال رزرو آمریکا خواهد بود و اینکه جانت یلن چه صحبت هایی خواهد داشت. این مهمترین عامل موثر بر قیمت طلا خواهد بود.
قیمت طلا در هفته گذشته با 0.4 درصد کاهش روبرو شده و به مرز 1232 دلاری رسیده است. قیمت نقره نیز با 4.1 درصد افزایش همراه شده و به بیش از 16.92 دلار رسیده است.
نشست فدرال رزرو آمریکا قرار است روزهای سه شنبه و چهارشنبه برگزار شود. بازارهای مالی انتظار دارند که فدرال رزرو در نشست هفته آینده خود نرخ بهره را تغییر ندهد.
متن مذاکرات نشست مارس فدرال رزرو نشان می دهد که احتمال افزایش نرخ بهره در نشست آوریل وجود ندارد. نوسانات شدید شاخص سهام در بازارهای مالی بین المللی و نگرانی های مربوط به اوضاع اقتصادی آمریکا و چین مانع بزرگی برای فدرال رزرو است تا نرخ بهره را افزایش دهد.
نوسانات ارزش دلار آمریکا نیز طی روزهای آینده می تواند عامل مهم و موثری بر قیمت جهانی طلا باشد. در حالی که فدرال رزرو آمریکا در نشست دسامبر نرخ بهره را افزایش داده است ولی هنوز بسیاری از تحلیلگران بر این باورند که بانک مرکزی آمریکا برای افزایش بیشتر نرخ بهره بسیار محتاط خواهد بود.
بانک سی آی بی سی نیز اعلام کرده است که انتشار آمارهای متناقض اقتصادی در آمریکا موجب شده است تا فدرال رزرو افزایش نرخ بهره را تا نشست سپتامبر به تاخیر بیندازد.

نمودار 24 ساعته اونس طلا

تاریخچه کامل اونس طلا

اخبار سیاسی و اقتصادی

قیمت طلا در بین نوسانات زیاد کاهش یافت
سقوط شدید قیمت طلا، آیا دوران صعودی طلا به پایان رسیده است؟
عدم توان طلا برای دستیابی به سطوح بالاتر، آیا در نهایت قیمت طلا افزایش خواهد یافت؟
افزایش قیمت طلا پس از سقوط های اخیر
طلا پس از قرار گیری در بالا ترین قیمت 5 ماهه خود کاهش یافت
پیش بینی کارشناسان از کاهش قیمت طلا در روز های آینده
یک سد محکم در مقابل صعود قیمت طلا
همراه با باز شدن بازار ها چه اتفاقی برای طلا خواهد افتاد؟
تجزیه و تحلیل طلا، آینده قیمت طلا صعودی خواهد بود
تحلیل و تجزیه قیمت طلا، آیا افزایش قیمت طلا ادامه خواهد یافت؟
صعود قیمت طلا در بازار جهانی /فلز زرد همچنان از حمایت خوبی برخوردار است
ادامه حرکت صعودی در بازار طلا+تحلیل تکنیکال
آیا افزایش قیمت طلا ادامه خواهد یافت؟
در روز های آینده چه اتفاقی برای طلا خواهد افتاد؟
قیمت طلا همچنان صعودی خواهد ماند
صعود قیمت طلا به بالا ترین سطح 10 هفته اخیر
طلا در حال جبران کاهش قیمت هفته گذشته