شنبه 08 ارديبهشت 1403 02:45
  تخفیف های زریک  فیس بوک زریک  تحلیل بازار طلا  توئیتر زریک  اینستاگرام زریک  تلگرام زریک  تقویم اقتصادی جهان  وب سرویس قیمت طلا و سکه  سایت های مرتبط با طلا و سکه و ارز

 

 

 

نوع فروش زریک
شمش ٢٠ گرمي ١٨ عيار32,332,563
به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکونیوز، تحلیلگران اقتصادی هنوز بر این باورند که انتشار آمارهای مهم اقتصادی آمریکا طی روزهای آینده مهمترین تاثیر را بر روند نوسانات ارزش دلار و قیمت جهانی طلا خواهد داشت.
بر اساس این گزارش انتشار متن مذاکرات نشست جولای فدرال رزرو آمریکا نیز تاحد زیادی می تواند وضعیت سیاست های پولی و نرخ بهره این کشور را روشن کند.
آمارهای منتشر شده روز جمعه نشان می دهد که میزان خرده فروشی در آمریکا به طور غیر منتظره ای طی ماه گذشته با کاهش روبرو شده است. مهمترین رویداد در تقویم اقتصادی هفته پیش رو انتشار متن مذاکرات نشست فدرال رزرو آمریکا خواهد بود.
فدرال رزرو از ابتدای امسال تاکنون نرخ بهره را تغییر نداده است. بانک مرکزی آمریکا در نشست دسامبر 2015 برای نخستین بار در ده سال اخیر نرخ بهره را افزایش داده است.
سیمونه گامبرینی تجلیلگر ارشد موسسه سرمایه گذاری کاپیتال اکونومیکس تاکید کرد: اگر متن مذاکرات نشست اخیر فدرال رزرو نشان دهد که مقامهای بانکی آمریکا فعلا تمایلی برای افزایش نرخ بهره ندارند، این مساله در نهایت به نفع قیمت جهانی طلا خواهد بود.
بیل باروش تحلیلگر برجسته موسسه آی آی تریدر نیز گفت: انتشار آمارهای ناامید کننده اقتصادی در آمریکا می تواند موجب شکسته شدن سطوح مقاومتی بعدی طلا شود و این مساله قیمت طلا را به زودی تا سطح 1400 دلار در هر اونس افزایش می دهد. قیمت طلا در شرایط کنونی منتظر نوسانات شاخص ارزش دلار خواهد بود.
برپایه گزارش سایت طلا، نظرسنجی موسسه سی ام ئی نشان می دهد که احتمال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا در نشست های نوامبر یا دسامبر کمتر از 12 درصد خواهد بود.
البته احتمال افزایش نرخ بهره آمریکا در نشست دسامبر نیز به بیش از 38 درصد رسیده است. این احتمال پیش از انتشار آمارهای ناامید کننده اقتصادی در آمریکا در هفته گذشته به 52 درصد رسیده بود.
برخی تحلیلگران اقتصادی نیز بر این باورند که قیمت طلا در کوتاه مدت تثبیت خواهد شد و در دامنه نوسانات 50 دلاری قرار خواهد داشت ولی در بلند مدت روند قیمت طلا کاملا صعودی است.
 

نمودار 24 ساعته اونس طلا

تاریخچه کامل اونس طلا

اخبار سیاسی و اقتصادی

قیمت طلا در بین نوسانات زیاد کاهش یافت
سقوط شدید قیمت طلا، آیا دوران صعودی طلا به پایان رسیده است؟
عدم توان طلا برای دستیابی به سطوح بالاتر، آیا در نهایت قیمت طلا افزایش خواهد یافت؟
افزایش قیمت طلا پس از سقوط های اخیر
طلا پس از قرار گیری در بالا ترین قیمت 5 ماهه خود کاهش یافت
پیش بینی کارشناسان از کاهش قیمت طلا در روز های آینده
یک سد محکم در مقابل صعود قیمت طلا
همراه با باز شدن بازار ها چه اتفاقی برای طلا خواهد افتاد؟
تجزیه و تحلیل طلا، آینده قیمت طلا صعودی خواهد بود
تحلیل و تجزیه قیمت طلا، آیا افزایش قیمت طلا ادامه خواهد یافت؟
صعود قیمت طلا در بازار جهانی /فلز زرد همچنان از حمایت خوبی برخوردار است
ادامه حرکت صعودی در بازار طلا+تحلیل تکنیکال
آیا افزایش قیمت طلا ادامه خواهد یافت؟
در روز های آینده چه اتفاقی برای طلا خواهد افتاد؟
قیمت طلا همچنان صعودی خواهد ماند
صعود قیمت طلا به بالا ترین سطح 10 هفته اخیر
طلا در حال جبران کاهش قیمت هفته گذشته