پنجشنبه 30 فروردين 1403 13:41
  تخفیف های زریک  فیس بوک زریک  تحلیل بازار طلا  توئیتر زریک  اینستاگرام زریک  تلگرام زریک  تقویم اقتصادی جهان  وب سرویس قیمت طلا و سکه  سایت های مرتبط با طلا و سکه و ارز

 

 

 

نوع فروش زریک
شمش ٢٠ گرمي ١٨ عيار35,103,921
اتحادیه ملی معاملات ملکی آمریکا دیروز اعلام کرد: قیمت متوسط یک خانه متوسط برای یک خانواده، در 174 منطقه مورد ارزیابی قرار گرفته که در 148 منطقه از آنها، قیمت‌ها نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. از این بین، در 51 منطقه، قیمت‌ها 10 درصد یا بیشتر، افزایش یافته‌است. این درحالی است که در مقایسه با سه‌ماهه آخر سال 2014، تنها در 24 منطقه شاهد افزایش 10 درصدی قیمت‌ها بوده‌ایم. بنابر اعلام این اتحادیه، قیمت مسکن در 25 منطقه مورد ارزیابی نیز کاهش یافته‌است.

به گزارش بلومبرگ، با احیای بازار اشتغال و رسیدن آن به سطح پیش از بحران بزرگ مالی، بازار مسکن نیز از این اتفاق متنفع شده‌است. بنابر اعلام اتحادیه ملی املاک ایالات متحده، تعداد قراردادهای خرید ملک، در ماه مارس به بالاترین سطح خود از سال 2005 میلادی به‌بعد رسیده‌است.

همچنین، در ماه‌های فوریه و مارس، نرخ بیکاری در ایالات متحده، 5.5 درصد گزارش شد که فدرال رزرو از این نرخ با عنوان اشتغال صددرصدی یاد می‌کند. این بدان معناست که هرفرد جویای کاری اکنون شغل دارد. شایان ذکر است که نرخ بیکاری در ماه آوریل بازهم کاهش یافته و به 5.4 درصد رسیده‌است.

«استفن ایست»، تحلیلگر موسسه Evercore ISI در سن‌چارلز می‌گوید: بالاخره شاهد رشد بهتر اشتغال هستیم و این بهبود وضعیت اشتغال اکنون تاثیر خود را در بازار املاک گذاشته‌است. خریداران جدید که حلقه مفقود احیای وضعیت اقتصادی و اشتغال بودند، هم‌اکنون در حال بازگشت به بازار مسکن هستند.

داده‌های موسسه فردی مک نشان می‌دهد، پایین آمدن نرخ سود وام‌های مسکن، استطاعت خریداران ملک را افزایش داده‌است. نرخ متوسط بهره وام‌های 30 ساله مسکن تا ماه آوریل امسال، 3.71 اعلام شد؛ این درحالی است که نرخ سود وام‌های مسکن در مدت مشابه سال قبل 4.36 درصد بوده‌است.

«داگ دونکان»، اقتصاددان ارشد موسسه «فنی‌می» پیش‌بینی کرد نرخ سود وام‌های مسکن برای کل سال 2015 میلادی، با 0.3 درصد کاهش نسبت به سال 2014، به 3.9 درصد برسد.

نمودار 24 ساعته اونس طلا

تاریخچه کامل اونس طلا

اخبار سیاسی و اقتصادی

قیمت طلا در بین نوسانات زیاد کاهش یافت
سقوط شدید قیمت طلا، آیا دوران صعودی طلا به پایان رسیده است؟
عدم توان طلا برای دستیابی به سطوح بالاتر، آیا در نهایت قیمت طلا افزایش خواهد یافت؟
افزایش قیمت طلا پس از سقوط های اخیر
طلا پس از قرار گیری در بالا ترین قیمت 5 ماهه خود کاهش یافت
پیش بینی کارشناسان از کاهش قیمت طلا در روز های آینده
یک سد محکم در مقابل صعود قیمت طلا
همراه با باز شدن بازار ها چه اتفاقی برای طلا خواهد افتاد؟
تجزیه و تحلیل طلا، آینده قیمت طلا صعودی خواهد بود
تحلیل و تجزیه قیمت طلا، آیا افزایش قیمت طلا ادامه خواهد یافت؟
صعود قیمت طلا در بازار جهانی /فلز زرد همچنان از حمایت خوبی برخوردار است
ادامه حرکت صعودی در بازار طلا+تحلیل تکنیکال
آیا افزایش قیمت طلا ادامه خواهد یافت؟
در روز های آینده چه اتفاقی برای طلا خواهد افتاد؟
قیمت طلا همچنان صعودی خواهد ماند
صعود قیمت طلا به بالا ترین سطح 10 هفته اخیر
طلا در حال جبران کاهش قیمت هفته گذشته