شنبه 01 ارديبهشت 1403 17:01
  تخفیف های زریک  فیس بوک زریک  تحلیل بازار طلا  توئیتر زریک  اینستاگرام زریک  تلگرام زریک  تقویم اقتصادی جهان  وب سرویس قیمت طلا و سکه  سایت های مرتبط با طلا و سکه و ارز

 

 

 

نوع فروش زریک
شمش ٢٠ گرمي ١٨ عيار33,482,797
مقام های ارشد اروپایی در مقاله ای مشترک در روزنامه واشنگتن پست نوشتند: گروه 1+5 ( انگلیس، آلمان، امریکا، فرانسه، روسیه، چین)

در ماه نوامبر 2013 پس از چند ماه مذاکره با ایران به توافق موقت درباره برنامه هسته ای ایران دست یافت.

آنها در این مقاله افزودند: توافق موقت به ما زمان و فضا داده است که تلاش کنیم درباره حل درازمدت موضوع هسته ای ایران مذاکره کنیم که برای آینده امنیت منطقه ای و بین المللی مهم است.

برخی از جمهوریخواهان و طرفداران جنگ تحت فشارهای لابی صهیونیستی در کنگره آمریکا تلاش می کنند با بهانه تراشی هایی بر سر مذاکرات هسته ای با ایران ، تحریم های جدید علیه تهران وضع شود و این درحالی است که باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا نیز در قبال اتخاذ چنین سیاستی به جمهوریخواهان هشدار داده است.

وزرای خارجه کشورهای اروپایی درمقاله مشترک خود می نویسند: امروز آژانس بین المللی انرژی اتمی همچنان به تایید این که ایران به تعهداتش پایبند است، ادامه خواهد داد. در مقابل ما داریم تعهداتمان را انجام می دهیم تا تسهیل محدود تحریم ها را برای ایران فراهم آوریم. در سال گذشته شش شریک در مشاوره نزدیک با یکدیگر و با متحدان مان برای حفظ مذاکرات کار کردیم، تا ببینیم که آیا می توانیم به یک راه حل جامع و ماندگار برای برنامه هسته ای ایران دست یابیم.

در ادامه نوشتار این چهار مقام ارشد خارجی اروپا آمده است: هدف ما روشن است. ما خواهان راه حل جامعی هستیم که هم حق مردم ایران برای دسترسی به انرژی صلح امیز هسته ای را به رسمیت بشناسد و هم اجازه دهد جامعه بین المللی از صلح آمیز بودن برنامه هسته ای ایران اطمینان حاصل کند.

هر توافقی باید تضمین های محکم، تحقق پذیر و پایدار بدهد که برنامه هسته ای ایران به طور کامل صلح آمیز هست و خواهد ماند. اختلاف های اساسی بین ایران و جامعه بین المللی باید مورد توجه قرار گیرد و به همین دلیل است که مذاکرات را در سال جاری تمدید کردیم.

در این زمینه مسوولیت ما این است که اطمینان دهیم دیپلماسی ممکن ترین فرصت را برای کامیابی داده است، اما معرفی موانع جدید در این مرحله حساس از مذاکرات از جمله وضع قانون تحریم های اضافی بر ایران مرتبط با برنامه هسته ای، تلاش های ما را در این مرحله حساس به خطر می اندازد.

فابیوس، هاموند، اشتان مایر و موگرینی در این نوشتار افزودند: قانون تحریم های جدید در این زمان به جای تقویت موضع مذاکرات ، ما را به عقب برمی گرداند.

،ما یک فرصت تاریخی داریم که ممکن است دوباره بدست نیاید. چشم های دنیا روی ماست ، باید تعهدمان به دیپلماسی و تلاش برای حل موضوع هسته ای ایران را در مهلتی که تعیین کرده ایم، نشان دهیم. این مطمئن ترین مسیر برای رسیدن به یک توافق جامع و اخرین راه حل است که دنیا و منطقه را امن تر خواهد کرد.

نمودار 24 ساعته اونس طلا

تاریخچه کامل اونس طلا

اخبار سیاسی و اقتصادی

قیمت طلا در بین نوسانات زیاد کاهش یافت
سقوط شدید قیمت طلا، آیا دوران صعودی طلا به پایان رسیده است؟
عدم توان طلا برای دستیابی به سطوح بالاتر، آیا در نهایت قیمت طلا افزایش خواهد یافت؟
افزایش قیمت طلا پس از سقوط های اخیر
طلا پس از قرار گیری در بالا ترین قیمت 5 ماهه خود کاهش یافت
پیش بینی کارشناسان از کاهش قیمت طلا در روز های آینده
یک سد محکم در مقابل صعود قیمت طلا
همراه با باز شدن بازار ها چه اتفاقی برای طلا خواهد افتاد؟
تجزیه و تحلیل طلا، آینده قیمت طلا صعودی خواهد بود
تحلیل و تجزیه قیمت طلا، آیا افزایش قیمت طلا ادامه خواهد یافت؟
صعود قیمت طلا در بازار جهانی /فلز زرد همچنان از حمایت خوبی برخوردار است
ادامه حرکت صعودی در بازار طلا+تحلیل تکنیکال
آیا افزایش قیمت طلا ادامه خواهد یافت؟
در روز های آینده چه اتفاقی برای طلا خواهد افتاد؟
قیمت طلا همچنان صعودی خواهد ماند
صعود قیمت طلا به بالا ترین سطح 10 هفته اخیر
طلا در حال جبران کاهش قیمت هفته گذشته