چهارشنبه 05 ارديبهشت 1403 18:39
  تخفیف های زریک  فیس بوک زریک  تحلیل بازار طلا  توئیتر زریک  اینستاگرام زریک  تلگرام زریک  تقویم اقتصادی جهان  وب سرویس قیمت طلا و سکه  سایت های مرتبط با طلا و سکه و ارز

 

 

 

نوع فروش زریک
شمش ٢٠ گرمي ١٨ عيار32,332,563

به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکونیوز، پس از آنکه مقامهای ارشد فدرال رزرو در نشست جکسون هول از بهبود اوضاع اقتصادی و احتمال افزایش نرخ بهره در ماه های آینده خبر دادند، سرمایه گذاران بین المللی منتظر انتشار آمارهای اشتغال در ماه اوت هستند که قرار است روز جمعه منتشر شود.

بر اساس این گزارش در صورتی که آمارهای اشتغال آمریکا فراتر از انتظارات اولیه باشد، این مساله می تواند احتمال افزایش نرخ بهره در نشست های آتی فدرال رزرو به خصوص نشست سپتامبر را افزایش دهد.

قیمت طلا روز جمعه پس از اظهارات جانت یلن رئیس فدرال رزرو با نوسانات زیادی روبرو شد. قیمت طلا در پایان مبادلات روز جمعه به 1321 دلار رسیده است که این رقم معادل کاهش 16 دلاری قیمت هر اونس طلا در هفته گذشته بوده است.

قیمت طلا به شدت در برابر تغییرات نرخ بهره آمریکا و سایر بانکهای مرکزی بزرگ جهان واکنش نشان می دهد. در حالی که بانکهای مرکزی اروپا و ژاپن همچنان نرخ بهره منفی را در اولویت قرار داده اند، فدرال رزرو آمریکا به دنبال فرصتی است تا نرخ بهره را افزایش دهد.

باب هابرکورن از موسسه سرمایه گذاری آر جی او تاکید کرد: در حالی که بسیاری از تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که فدرال رزرو احتمالا در نشست دسامبر نرخ بهره را افزایش خواهد داد ولی این لزوما به این معنا نیست که احتمال افزایش نرخ بهره در نشست سپتامبر وجود ندارد.

وی افزود: به نظر من اگر آمارهای اشتغال آمریکا در ماه اوت امیدوار کننده باشد، این مساله می تواند زمینه لازم برای افزایش نرخ بهره در نشست سپتامبر را فراهم کند.

یلن روز گذشته در اظهارات مهمی تاکید کرد: به نظر می رسد وضعیت تورم و اشتغال طی ماه های اخیر موجب شده است تا احتمال افزایش نرخ بهره از سوی فدرال رزرو بیشتر شده باشد.

گزارش سایت طلا حاکیست، تازه ترین بررسی کیتکونیوز نشان می دهد که اقتصاد آمریکا طی ماه اوت احتمالا 255 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کرده است.

جیمز استیل از موسسه مالی اچ اس بی سی نیز گفت: طی روزهای آینده قیمت طلا بیشتر تحت تاثیر اظهارات رئیس و معاون فدرال رزرو آمریکا قرار خواهد داشت و انتشار آمارهای اشتغال و سایر آمارهای مهم اقتصادی آمریکا و منطقه یورو نیز تاثیر زیادی بر قیمت طلا دارد.

نمودار 24 ساعته اونس طلا

تاریخچه کامل اونس طلا

اخبار سیاسی و اقتصادی

قیمت طلا در بین نوسانات زیاد کاهش یافت
سقوط شدید قیمت طلا، آیا دوران صعودی طلا به پایان رسیده است؟
عدم توان طلا برای دستیابی به سطوح بالاتر، آیا در نهایت قیمت طلا افزایش خواهد یافت؟
افزایش قیمت طلا پس از سقوط های اخیر
طلا پس از قرار گیری در بالا ترین قیمت 5 ماهه خود کاهش یافت
پیش بینی کارشناسان از کاهش قیمت طلا در روز های آینده
یک سد محکم در مقابل صعود قیمت طلا
همراه با باز شدن بازار ها چه اتفاقی برای طلا خواهد افتاد؟
تجزیه و تحلیل طلا، آینده قیمت طلا صعودی خواهد بود
تحلیل و تجزیه قیمت طلا، آیا افزایش قیمت طلا ادامه خواهد یافت؟
صعود قیمت طلا در بازار جهانی /فلز زرد همچنان از حمایت خوبی برخوردار است
ادامه حرکت صعودی در بازار طلا+تحلیل تکنیکال
آیا افزایش قیمت طلا ادامه خواهد یافت؟
در روز های آینده چه اتفاقی برای طلا خواهد افتاد؟
قیمت طلا همچنان صعودی خواهد ماند
صعود قیمت طلا به بالا ترین سطح 10 هفته اخیر
طلا در حال جبران کاهش قیمت هفته گذشته