سه شنبه 25 ارديبهشت 1403 05:30
  تخفیف های زریک  فیس بوک زریک  تحلیل بازار طلا  توئیتر زریک  اینستاگرام زریک  تلگرام زریک  تقویم اقتصادی جهان  وب سرویس قیمت طلا و سکه  سایت های مرتبط با طلا و سکه و ارز

 

 

 

نوع فروش زریک
شمش ٢٠ گرمي ١٨ عيار31,177,829

به گزارش شبکه تلویزیونی پرس تی وی، اقتصاددان های معروف درباره وضع اقتصادی اروپا هشدار داده اند. آنها می گویند یورو که واحد پولی مشترک اکثر کشورهای اروپایی است در آستانه فروپاشی قرار دارد.

آنها هشدار داده اند مرگ یورو می تواند سبب از هم پاشیده شدن اتحادیه اروپا شود. به گفته این اقتصاددان های بنام، میلیون ها نفر در کشورهای اروپایی بیکار هستند و اقتصاد برخی از این کشورهای اروپایی عملا ورشکست شده است.

روز گذشته کنفرانسی در بروکسل به ابتکار مرکز مطالعات سیاستگذاری های اروپا برگزار شد تا اوضاع اقتصادی اروپا و وضع یورو بررسی شود. شماری از معتبرترین اقتصاددان های اروپا در این نشست حضور داشتند.

آنها مطالبی بیان کردند که به نظر بسیاری از مقامات اتحادیه اروپا ناخوشایند است. کارشناسان شرکت کننده در این نشست اعلام کردند از زمان آغاز بحران اقتصادی اتحادیه اروپا از شش سال پیش، کار چندانی برای جلوگیری از نابودی کامل یورو انجام نشده است.

استفن پیکفور اقتصاددان اروپایی در این خصوص گفت:« طرح هایی که در حال حاضر در اتحادیه اروپا وجود دارد به اندازه کافی برای بهبود اوضاع اقتصادی اروپا کافی نیست. اگر به وضع بانک های بزرگ اروپایی نگاه کنیم متوجه می شویم این بانکها نیازمند کمک مالی دولتی هستند حال آنکه منابع مالی برای این کار وجود ندارد. دولت ها باید تصمیم بگیرند چگونه می خواهند در بار مالی برای حل مشکلات این بانکهای بزرگ سهیم باشند.»

در نشست دیروز بروکسل گفته شد برای گسترش رشد اقتصادی در منطقه اتحادیه اروپا باید کارهای بیشتری انجام شود. تورم در حال حاضر در کشورهای اروپایی به گونه ای است که مردم چندان هزینه نمی کنند و درنتیجه پویایی اقتصادی بوجود نمی آید. اقتصاددانها می گویند این وضع در اروپا همانند دور باطل است زیرا وقتی مردم هزینه نکنند و پول وارد گردونه اقتصاد کشور نکنند، اوضاع اقتصادی کشور تغییری نخواهد کرد.

میگل اتیرو ایگلسیاس اقتصاددان اروپایی در این نشست گفت:« وقتی قیمت ها کاهش می یابد ، مردم پول خرج نمی کنند زیرا حس می کنند بازهم قیمتها کمتر و کمتر خواهد شد. وقتی چنین روندی وجود داشته باشد، پویایی اقتصادی وجود نخواد داشت و درنتیجه، بیکاری نیز افزایش می یابد. وقتی مردم پول صرف نکنند و فعالیت اقتصادی وجود نداشته باشد، فرصتهای شغلی جدید نیز ایجاد نمی شود.»

شرکت کنندگان در کنفرانس دیروز در بروکسل اعلام کردند بیست و شش میلیون نفر از مردم در اروپا بیکار هستند و مجبورند این واقعیت تلخ را تحمل کنند. کارشناسان اقتصادی در نشست دیروز اعلام کردند باوجود بقای یورو تاکنون، واحد پولی مشترک اروپا با چالشهای جدی مواجه است. آنها هشدار دادند اگر اصلاحات اقتصادی اساسی ایجاد نشود، در نهایت یورو نابود خواهد شد و به دنبال آن، اتحادیه اروپا نیز مضمحل خواهد شد.
 

نظرات

ارسال نظر جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.
  • ادرس های صفحه وب و نشانی های پست الکترونیک به طور خودکار به لینک تبدیل می شوند.
  • Allowed HTML tags: <a> <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • خطوط و پاراگراف ها به طور خودکار تجزیه می شوند.

لطلاعات بیشتر درباره گزینه های قالب بندی

Image CAPTCHA

نمودار 24 ساعته اونس طلا

تاریخچه کامل اونس طلا

اخبار سیاسی و اقتصادی

قیمت طلا در بین نوسانات زیاد کاهش یافت
سقوط شدید قیمت طلا، آیا دوران صعودی طلا به پایان رسیده است؟
عدم توان طلا برای دستیابی به سطوح بالاتر، آیا در نهایت قیمت طلا افزایش خواهد یافت؟
افزایش قیمت طلا پس از سقوط های اخیر
طلا پس از قرار گیری در بالا ترین قیمت 5 ماهه خود کاهش یافت
پیش بینی کارشناسان از کاهش قیمت طلا در روز های آینده
یک سد محکم در مقابل صعود قیمت طلا
همراه با باز شدن بازار ها چه اتفاقی برای طلا خواهد افتاد؟
تجزیه و تحلیل طلا، آینده قیمت طلا صعودی خواهد بود
تحلیل و تجزیه قیمت طلا، آیا افزایش قیمت طلا ادامه خواهد یافت؟
صعود قیمت طلا در بازار جهانی /فلز زرد همچنان از حمایت خوبی برخوردار است
ادامه حرکت صعودی در بازار طلا+تحلیل تکنیکال
آیا افزایش قیمت طلا ادامه خواهد یافت؟
در روز های آینده چه اتفاقی برای طلا خواهد افتاد؟
قیمت طلا همچنان صعودی خواهد ماند
صعود قیمت طلا به بالا ترین سطح 10 هفته اخیر
طلا در حال جبران کاهش قیمت هفته گذشته