سه شنبه 04 ارديبهشت 1403 12:32
  تخفیف های زریک  فیس بوک زریک  تحلیل بازار طلا  توئیتر زریک  اینستاگرام زریک  تلگرام زریک  تقویم اقتصادی جهان  وب سرویس قیمت طلا و سکه  سایت های مرتبط با طلا و سکه و ارز

 

 

 

نوع فروش زریک
شمش ٢٠ گرمي ١٨ عيار32,332,563

چهار ماه پس از انتشار نسخه iOS ۷ سرانجام ‌قفل این نسخه نیز شکسته و هکر‌ها موفق شدند راه نفوذ به این نسخه را پیدا کنند. اکنون دارندگان گوشی آیفون می‌توانند با شکستن قفل گوشی خود در نسخه ۷ کنترل ۱۰۰ درصدی گوشی خود را در دست بگیرند.
 

به گزارش «تابناک» همانگونه که در گزارش قبلی وعده داده بودیم، در اینجا به تشریح چگونگی شکستن قفل گوشی‌های آیفون یا همان Jailbreaking می‌پردازیم؛ اما پیش از شروع یادآوری چند نکته لازم است.
 

برخی از نظرات کاربران در گزارش قبلی متضمن غیر‌قانونی بودن شکستن قفل گوشی‌های آیفون بود و این عمل را به مثابه‌ رعایت نکردن حقوق معنوی و مادی اپل تلقی کرده بودند. در گزارش قبلی نیز اشاره شد و اکنون دوباره یادآوری می‌شود که طبق قوانین ایالات متحده و قانون DMCA یا Digital millennium copyright act اکنون شکستن قفل گوشی‌های آیفون یا Jailbreaking جرم محسوب نمیشود . این قانون البته در کشورهای گوناگون ممکن است با توجه به شدت و ضعف حمایت‌های قانونی از حقوق معنوی‌ متفاوت باشد.

نکته دوم آنکه از آنجایی که Jailbreaking اساسا اقدامی است که از سوی اپل حمایت نمی‌شود و ‌غیر‌رسمی انجام می‌گیرد، درصدی از احتمال وجود دارد که با شکست قفل، برخی اشکالات در سیستم عامل و عملکرد گوشی به وجود آید. البته تا کنون چندان مورد مهمی در این زمینه دیده یا گزارش نشده است، اما تهیه نسخه پشتیبان با استفاده از برنامه iTune از اطلاعات شخصی و سیستمی گوشی قبل از شکستن قفل، توصیه‌ای است که کاربران باید حتما آن را جدی بگیرند:

چگونه آیفون خود را Jailbreak کنیم؟

مقدماتی قبل از Jailbreaking برای آیفون

پیش از شروع لازم است نسخه فعلی iOS گوشی خود را بدانید. این امر هم از لحاظ تطبیق بین ابزار Jailbreak با نسخه iOS اهمیت دارد و هم از این جهت که از دو روش جداگانه برای شکستن قفل نسخه‌های مختلف iOS استفاده می‌شود.

در واقع تا پیش از نسخه ۴. ۳. ۳ iOS، شکستن قفل با روش Jailbreakme صورت می‌گرفت، اما از این نسخه به بعد، evasiOn با بهبود ابزار، روند شکستن قفل را بسیار ساده کرده است.

برای فهمیدن نسخه iOS گوشی خود به تنظیمات گوشی رفته و در بخش General گزینه About را باز کنید. نسخه iOS شما در مقابل Version نوشته شده است:

چگونه آیفون خود را Jailbreak کنیم؟

هم‌اکنون evasiOn ابزار Jailbreak برای نسخه iOS 7 را ارائه کرده ‌تا نسخه 7.0.4 را پشتیبانی کند؛ اما همان گونه که گفته شد، نسخه ابزار Jailbreak باید با نسخه iOS همخوانی داشته باشد. در اینجا ما از نسخه آخر ابزار برای iOS 7 استفاده می‌کنیم.

قبل از شروع دوباره یادآوری می‌شود که از اطلاعات گوشی خود حتما یک نسخه پشتیبان تهیه کنید تا در صورت ‌هر گونه مشکل، گوشی خود را به حالت قبل از شکستن قفل بازیابی کنید.

چگونه گوشی آیفون را Jailbreak کنیم؟

نخست: ابزار مربوط به نسخه iOS خود را برای شکستن قفل گوشی‌ از لینک زیر دانلود کنید:

http://evasi0n.com

چگونه آیفون خود را Jailbreak کنیم؟

دوم: پس از دانلود ابزار، آن را اجرا کنید تا روند نصب برنامه با دانلود آن آغاز شود. پس از پایان نصب، گوشی خود را با کابل USB به سیستم متصل کنید. اگر از گذرواژه ‌روی گوشی خود استفاده کرده اید، اکنون ‌موقت آن را غیر فعال کنید. برای غیر فعال کردن گذرواژه گوشی در بخش تنظیمات ‌و در قسمت General گزینه Passcode Lock را برگزینید و در صفحه مربوطه ‌روی Turn Passcode Off کلیک کنید:

چگونه آیفون خود را Jailbreak کنیم؟

سوم: در صفحه اصلی تنظیمات، گوشی را به حالت Airplane در‌آورید تا با خارج شدن از شبکه از دریافت تماس یا پیام و ایجاد اشکال در روند شکستن قفل جلوگیری شود:

چگونه آیفون خود را Jailbreak کنیم؟

چهارم: در پنجره ابزار evasiOn بر روی دکمه Jailbreak کلیک کنید تا روند آپلود ‌داده‌های لازم برای شکستن قفل گوشی آغاز شود. سرعت این روند بسته به سرعت ارتباط اینترنتی شما متفاوت خواهد بود و شاید دقایقی به طول بینجامد. همچنین شاید در این روند، گوشی شما دوباره راه‌اندازی ‌شود؛ تا پایان کار‌ صبر کنید:

چگونه آیفون خود را Jailbreak کنیم؟

پنجم: پس از کامل شدن روند، ابزار Jailbreak نرم‌افزار موقتی شکستن قفل بر روی گوشی شما نصب می‌کند و پس از پایان کار‌ به شما پیام می‌دهد که آن را اجرا کنید. برنامه را از روی گوشی اجرا کنید. طی روند اجرای برنامه ممکن است چند بار صفحه گوشی خاموش و روشن شود، که جای نگرانی نیست و روند کامل شدن شکستن قفل را می‌توانید از طریق نوار پیشرفت ابزار در سیستم دنبال کنید:

چگونه آیفون خود را Jailbreak کنیم؟

ششم: روند شکستن قفل در چند دقیقه به پایان میرسد و پس از آن می‌توانید ابزار Jailbreak را ببندید. ممکن است گوشی شما به چند بار راه‌اندازی ‌نیاز داشته باشد؛ اما به هنگام دیدن‌ صفحه Lock Screen ‌کار تمام است و قفل گوشی شما شکسته شده. حال می‌توانید وارد برنامه Cydia شوید و از ابزارهای آن برای تغییر هر آنچه در گوشی نیاز دارید، بهره گیرید:

چگونه آیفون خود را Jailbreak کنیم؟

در پایان باید به این نکته اشاره کرد که دو روش متفاوت tethered و untethered برای شکستن قفل گوش آیفون وجود دارد که روش فوق روش untethered است. تفاوت این دو در این است که در روش tethered بعد از هر بار راه‌اندازی مجدد گوشی لازم است به سیستم متصل شود، که این روش به هیچ وجه توصیه نمی‌گردد؛ اما در روش فوق هیچ نیازی به اتصال گوشی به سیستم پس از هر بار

Reboot یا Restart آن نیست.

منبع خبر : تابناک
 

نظرات

ارسال نظر جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.
  • ادرس های صفحه وب و نشانی های پست الکترونیک به طور خودکار به لینک تبدیل می شوند.
  • Allowed HTML tags: <a> <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • خطوط و پاراگراف ها به طور خودکار تجزیه می شوند.

لطلاعات بیشتر درباره گزینه های قالب بندی

Image CAPTCHA

نمودار 24 ساعته اونس طلا

تاریخچه کامل اونس طلا

اخبار سیاسی و اقتصادی

قیمت طلا در بین نوسانات زیاد کاهش یافت
سقوط شدید قیمت طلا، آیا دوران صعودی طلا به پایان رسیده است؟
عدم توان طلا برای دستیابی به سطوح بالاتر، آیا در نهایت قیمت طلا افزایش خواهد یافت؟
افزایش قیمت طلا پس از سقوط های اخیر
طلا پس از قرار گیری در بالا ترین قیمت 5 ماهه خود کاهش یافت
پیش بینی کارشناسان از کاهش قیمت طلا در روز های آینده
یک سد محکم در مقابل صعود قیمت طلا
همراه با باز شدن بازار ها چه اتفاقی برای طلا خواهد افتاد؟
تجزیه و تحلیل طلا، آینده قیمت طلا صعودی خواهد بود
تحلیل و تجزیه قیمت طلا، آیا افزایش قیمت طلا ادامه خواهد یافت؟
صعود قیمت طلا در بازار جهانی /فلز زرد همچنان از حمایت خوبی برخوردار است
ادامه حرکت صعودی در بازار طلا+تحلیل تکنیکال
آیا افزایش قیمت طلا ادامه خواهد یافت؟
در روز های آینده چه اتفاقی برای طلا خواهد افتاد؟
قیمت طلا همچنان صعودی خواهد ماند
صعود قیمت طلا به بالا ترین سطح 10 هفته اخیر
طلا در حال جبران کاهش قیمت هفته گذشته