سه شنبه 28 فروردين 1403 08:39
  تخفیف های زریک  فیس بوک زریک  تحلیل بازار طلا  توئیتر زریک  اینستاگرام زریک  تلگرام زریک  تقویم اقتصادی جهان  وب سرویس قیمت طلا و سکه  سایت های مرتبط با طلا و سکه و ارز

 

 

 

نوع فروش زریک
شمش ٢٠ گرمي ١٨ عيار33,487,290
به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «محمدجواد ظریف» امروز شنبه در نشست خبری مشترک با همتای ایتالیایی خود افزود:هفته گذشته پیشرفت هایی جدی در مذاکرات بدست آمد . امیدواریم این هفته نیز، در مذاکرات در سایر موضوعات به ویژه رفع تحریم ها به پیشرفت دست یابیم؛ در این صورت آن را تدوین و به شکل یک توافق جامع و دقیق در می آوریم.

وی اظهار داشت: این برنامه عملیاتی ما برای رسیدن به توافق است.

وزیر امور خارجه این مطلب را در پاسخ به این سوال که برخی معتقدند در مذاکرات اخیر در ژنو پیشرفت اندکی انجام شد، برخی دیگر آن را پیشرفت قابل ملاحظه توصیف می کنند همچنین تا پایان ماه مارس به چه شکلی از توافق سیاسی خواهیم رسید؟ بیان کرد.

وی اضافه کرد: مسوولان فنی - هسته ای دو کشور در مذاکرات اخیر حضور داشتند و به طور کلی بحث های مفیدی در حوزه فنی و رسیدن به تفاهم فنی و حل مسایل انجام شد.

رییس تیم مذاکره کننده هسته ای تصریح کرد: پیشرفت قابل ملاحظه ای در این زمینه ها صورت گرفت اما در حوزه های دیگر هسته ای و تحریم ها اختلاف ها باقی است.

ظریف ادامه داد: بارها تکرار کرده ایم تحریم ها برای رسیدن به هیچ هدفی مفید نبوده و آمریکا و دیگر کشورها باید به این نتیجه برسند که تحریم ها راه گشا نیست بلکه مانع است. اگر این نگرش به وجود آید برای رسیدن به توافق جامع آماده ایم.

رییس دستگاه دیپلماسی بر اصل همه یا هیچ که در توافق ژنو نیز به آن اشاره شده ، تاکید کرد و گفت: همواره اعلام کرده ایم تا بر روی تمامی مسایل به توافق نرسیم، توافقی وجود ندارد.

خبرنگاری با بیان اینکه این هفته بنیامین نتانیاهو در کنگره آمریکا در مخالفت با توافق هسته ای سخنرانی می کند، نظر وی را جویا شد که ظریف پاسخ داد: جای تاسف است که گروهی منافع خود را در تنش و بحران می بینند و از هیچ راه حلی استقبال نمی کنند، نتانیاهو مخالف هر گونه راه حل است و این نشان دهنده تلاشی است برای اینکه با استفاده از یک موضوع غیر واقعی و ساختگی بر واقعیات منطقه از جمله اشغال و سرکوب مردم فلسطین و نقض حقوق آنها در غزه، کرانه باختری و بیت المقدس سرپوش گذاشته شود.

وی با بیان اینکه این رویکرد جدید نیست، ادامه داد: آنها با هراس افکنی و دروغ پردازی حتی در داخل کشورهای دیگر تلاش دارند مانع برقراری آرامش در منطقه شوند. معتقدم این تلاش بیهوده است و نباید مانع رسیدن به توافق شود.

ظریف با اشاره به دیدار و گفت و گوی امروز خود با همتای ایتالیایی اظهار داشت: موضوعات منطقه ای و مذاکرات هسته ای نیز علاوه بر محورهای دیگر مورد بحث و بررسی قرار گرفت. مقامات دو کشور برای ارتقای روابط و استفاده از فرصت ها آمادگی دارند.

وی با ابراز امیدواری به گسترش روابط سیاسی و اقتصادی بین دو کشور گفت: در طول یک سال گذشته رفت و آمدهای خوب سیاسی میان دو کشور برقرار بوده و بنگاه های تجاری نیز گفت و گوهای خوبی داشتند و امیدواریم این گفت وگوها با رفع موانع تحریم ها هرچه بیشتر گسترش یابد.

نمودار 24 ساعته اونس طلا

تاریخچه کامل اونس طلا

اخبار سیاسی و اقتصادی

قیمت طلا در بین نوسانات زیاد کاهش یافت
سقوط شدید قیمت طلا، آیا دوران صعودی طلا به پایان رسیده است؟
عدم توان طلا برای دستیابی به سطوح بالاتر، آیا در نهایت قیمت طلا افزایش خواهد یافت؟
افزایش قیمت طلا پس از سقوط های اخیر
طلا پس از قرار گیری در بالا ترین قیمت 5 ماهه خود کاهش یافت
پیش بینی کارشناسان از کاهش قیمت طلا در روز های آینده
یک سد محکم در مقابل صعود قیمت طلا
همراه با باز شدن بازار ها چه اتفاقی برای طلا خواهد افتاد؟
تجزیه و تحلیل طلا، آینده قیمت طلا صعودی خواهد بود
تحلیل و تجزیه قیمت طلا، آیا افزایش قیمت طلا ادامه خواهد یافت؟
صعود قیمت طلا در بازار جهانی /فلز زرد همچنان از حمایت خوبی برخوردار است
ادامه حرکت صعودی در بازار طلا+تحلیل تکنیکال
آیا افزایش قیمت طلا ادامه خواهد یافت؟
در روز های آینده چه اتفاقی برای طلا خواهد افتاد؟
قیمت طلا همچنان صعودی خواهد ماند
صعود قیمت طلا به بالا ترین سطح 10 هفته اخیر
طلا در حال جبران کاهش قیمت هفته گذشته