جمعه 31 فروردين 1403 12:41
  تخفیف های زریک  فیس بوک زریک  تحلیل بازار طلا  توئیتر زریک  اینستاگرام زریک  تلگرام زریک  تقویم اقتصادی جهان  وب سرویس قیمت طلا و سکه  سایت های مرتبط با طلا و سکه و ارز

 

 

 

نوع فروش زریک
شمش ٢٠ گرمي ١٨ عيار35,103,921
علی محمدی روز یکشنبه در نشست بررسی دستاوردهای سفر هیات اقتصادی مازندران به آستراخان که در تالار اجتماعات استانداری در ساری برگزار شد، افزود : در حال حاضر روسیه بازار مهمی برای انواع تولیدات صنعتی و کشاورزی ایران است.

وی از آستراخان به عنوان دروازه ورود محصولات مازندران به بازارهای مختلف بویژه کشورهای مستقل مشترک المنافع موسوم به همسود یا سی آی اس یاد کرد و ادامه داد : با توجه به ظرفیت های موجود در مازندران از جمله تولیدات محصولات کشاورزی ، ایجاد خط پروازی ساری -آستراخان ضروری است.

سرکنسول ایران در آستراخان با بیان اینکه می توان از هواپیما در این مسیر به صورت مشترک برای مسافربری و باربری استفاده کرد، یاد آور شد: از آنجایی که مازندران دارای طبیعت بکر و مناطق گردشگری و توریستی زیبایی است ، این خط پروازی علاوه بر جا به جایی بار ، گردشگران را نیز می تواند به خود جذب کند.

محمدی گفت : مشکلات گمرگی برای ترخیص کالاهای فاسد شدنی و صدور روادید را نیز حل و فصل خواهیم کرد.

تحریم بازار 57 میلیارد دلاری صنایع غذایی و کشاورزی روسیه از سوی اتحادیه اروپا و آمریکا باعث شده تا مسوولان و تولید کنندگان مازندران برای حضور در این بازار تلاش های زیادی انجام دهند.

محمد محمد پور مدیر کل صنعت، معدن و تجارت مازندران نیز در این جلسه از ایجاد کریدور سبز ویژه انتقال ایمن محصولات غذایی و کشاورزی ایران و روسیه خبر داد و گفت: نماینده اقتصادی دولت روسیه نیز با شکل گیری این کریدور موافقت کرده است.

وی ایجاد این کریدور را برای صادرات محصولات کشاورزی مازندران به بازارهای روسیه مزیتی مهم دانست و افزود : بنادر امیر آباد و نوشهر مازندران به بندر سالینگاه آستراخان به عنوان کریدور های سبز ایران و روسیه مشخص شدند.

محمدپور یکی از مشکلات اصلی تاجران و صادر کنندگان محصولات کشاورزی مازندران را تاخیر در ترخیص کالاهای فاسد شدنی در گمرگات آستراخان برشمرد و گفت : روادید بازرگانان نیز با تاخیر یک ماهه و برای مدت کم صادر می شود.

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران نیز در این جلسه از برگزاری مسابقات ورزشی بسکتبال با عنوان جام صلح و دوستی دریای خزر در سال جاری خبر داد و گفت : این مسابقه بین تیم های بسکبتال کشورهای ترکمنستان ، آذربایجان، قزاقستان ، آستراخان روسیه و مازندران در ساری برگزار می شود.

نمودار 24 ساعته اونس طلا

تاریخچه کامل اونس طلا

اخبار سیاسی و اقتصادی

قیمت طلا در بین نوسانات زیاد کاهش یافت
سقوط شدید قیمت طلا، آیا دوران صعودی طلا به پایان رسیده است؟
عدم توان طلا برای دستیابی به سطوح بالاتر، آیا در نهایت قیمت طلا افزایش خواهد یافت؟
افزایش قیمت طلا پس از سقوط های اخیر
طلا پس از قرار گیری در بالا ترین قیمت 5 ماهه خود کاهش یافت
پیش بینی کارشناسان از کاهش قیمت طلا در روز های آینده
یک سد محکم در مقابل صعود قیمت طلا
همراه با باز شدن بازار ها چه اتفاقی برای طلا خواهد افتاد؟
تجزیه و تحلیل طلا، آینده قیمت طلا صعودی خواهد بود
تحلیل و تجزیه قیمت طلا، آیا افزایش قیمت طلا ادامه خواهد یافت؟
صعود قیمت طلا در بازار جهانی /فلز زرد همچنان از حمایت خوبی برخوردار است
ادامه حرکت صعودی در بازار طلا+تحلیل تکنیکال
آیا افزایش قیمت طلا ادامه خواهد یافت؟
در روز های آینده چه اتفاقی برای طلا خواهد افتاد؟
قیمت طلا همچنان صعودی خواهد ماند
صعود قیمت طلا به بالا ترین سطح 10 هفته اخیر
طلا در حال جبران کاهش قیمت هفته گذشته