جمعه 31 فروردين 1403 14:25
  تخفیف های زریک  فیس بوک زریک  تحلیل بازار طلا  توئیتر زریک  اینستاگرام زریک  تلگرام زریک  تقویم اقتصادی جهان  وب سرویس قیمت طلا و سکه  سایت های مرتبط با طلا و سکه و ارز

 

 

 

نوع فروش زریک
شمش ٢٠ گرمي ١٨ عيار35,103,921
نخستین گام برای تغییر عادت‌های پولی و نحوه خرج کردن، یک نگاه جدی و بدون تعصب به خرج و برجتان است. کاری که باید بکنید این است: تمام مسایل مالی خود را طی مدت سه‌ماه، روی کاغد بیاورید. به آنها میزان درآمدهایتان را افزوده و هزینه هایتان را از آن کسر کنید. این فهرست، ارقام 90 روزه گفته می‌شود.

مردم همیشه این سوال را می‌پرسند که «چطور ثروتمند شویم؟» و همیشه هم این جواب ساده را می‌شنوند که «خیلی خرج نکنید؛ بلکه درعوض سعی کنید بیشتر پس انداز و اغلب سرمایه‌گذاری کنید
شاید پس‌انداز کردن برای ثروتمند شدن به‌اندازه کافی آسان به نظر برسد، اما مساله اینجاست که بسیاری از مردم درست عکس این‌کار را انجام می‌دهند. یعنی به ندرت سرمایه‌گذاری کرده و بیشتر خرج می‌کنند. آنها تقریبا چیزی پس‌انداز نمی‌کنند و هیچ آگاهی‌ای نسبت به نحوه مدیریت مالی خود ندارند. حتما می‌پرسید چرا؟ چون آنها هنوز رابطه خودشان با پول را به‌خوبی نشناخته‌اند. 

اما نخستین گام برای تغییر عادت‌های پولی و نحوه خرج کردن، یک نگاه جدی و بدون تعصب به خرج و برجتان است. کاری که باید بکنید این است: تمام مسایل مالی خود را طی مدت سه‌ماه، روی کاغد بیاورید. به آنها میزان درآمدهایتان را افزوده و هزینه هایتان را از آن کسر کنید. این فهرست، ارقام 90 روزه گفته می‌شود.

به محض اینکه تمام مخارج و اعداد و ارقام خود را طی 90 روز روی کاغذ بیاورید، با یکی از دو حقیقت موجود روبرو می‌شوید. اگر عدد نهایی مثبت بود، به شما تبریک می‌گوییم؛ شما جزو معدود آدمهایی هستید که بیش از خرجتان، دخل دارید. اما اگر خدای ناکرده، عدد نهایی شما منفی بود، مانند اکثریت مردان و زنان، بیش از دخلتان خرج می‌کنید. اما خبر خوب این است که اهمیتی ندارد که اعداد این قانون 90 روزه، درباره رابطه شما و پول چه چیز به شما بیاموزد، بلکه همیشه فرصت برای بهبود هست. 

در این گزارش، به‌نقل از هافینگتون پست، به راه‌های اصلاح اشتباهات مالی که هرکسی در برخی از دوران زندگی‌اش مرتکب می‌شود اشاره کرده و می‌گوییم که چگونه آنها را اصلاح کنید.

ولخرجی، یک بیماری است و مقروض شدن، سرطان! وقتی اولین پول را قرض می‌گیرید و آن را تصفیه نمی‌کنید، درواقع، اجازه ورود اولین سلول سرطانی به بدنتان را می‌دهید. پس دفعه بعدی که خواستید پولی قرض بگیرید، یا چک بکشید، عینک خود را بزنید و نگاهی به فهرست بدهی‌هایتان بیاندازید. اگر می‌خواهید پولدار شوید، اول باید بدهی‌هایتان را تصفیه کنید.

بسیاری از زنان و مردان، خیلی ولخرجی می‌کنند چون موقتا احساس خوبی به آنها دست می‌دهد. اما همیشه به آنها هشدار داده می‌شود که تلفیق پول و احساس، یک ترکیب سمی و خطرناک است. برای عوض کردن حال و هوایتان، به خرید نروید. چرا که ممکن است اینکار تنها در کوتاه مدت سبب احساس خوش در شما بشود، اما به‌شما قول می‌دهیم که احساس رضایت بلندمدت ناشی از پس‌انداز و افزایش پول، فراتر از احساس خوشی و رضایت گذرای ناشی از خرید درمانی خواهد بود. پس وقتی احساس کردید که قصد انجام خرید هوسی را دارید، به‌جای آن به پیاده‌روی بروید، آشپزی یا مطالعه کنید. در یک کلام، هرکاری دوست دارید بکنید فقط به فروشگاه و مراکز خرید نروید!

بسیاری از افرادی که خودشان را مقید می‌کنند که همه بدهی‌هایشان را بدهند و پول پس‌انداز کنند، بعد از مدتی از انجام این کار خسته می‌شوند و متوجه می‌شوند این عمل خسته‌کننده‌است. این اتفاق برای افرادی که اقدام به گرفتن رژیم‌های غذایی سخت می‌کنند و خود را از خوردن غذاهای مورد علاقه‌شان محروم می‌کنند نیز می‌افتد؛ آنها درعوض نیمه‌شب سر یخچال می‌روند و رژیم خود را شکسته و حسابی افراط می‌کنند.

باید گفت که این شیوه درست زندگی نیست؛ گرچه ما موافق ریاضت هستیم اما با محروم کردن مخالفیم. نکته مهم و کلیدی این است که برخی هزینه‌های جذاب را نیز به مخارج خود اضافه کنید و هرهفته مقداری پول مدیریت شده را برای رفتن به رستوران، آرایشگاه یا رفتن به سفر کنار بگذارید. تاجایی که دچار افراط و ولخرجی نشده‌اید، خود را محروم نکنید. بدین ترتیب می‌توانید بدون احساس گناه از مخارج خود لذت ببرید.

نمودار 24 ساعته اونس طلا

تاریخچه کامل اونس طلا

اخبار سیاسی و اقتصادی

قیمت طلا در بین نوسانات زیاد کاهش یافت
سقوط شدید قیمت طلا، آیا دوران صعودی طلا به پایان رسیده است؟
عدم توان طلا برای دستیابی به سطوح بالاتر، آیا در نهایت قیمت طلا افزایش خواهد یافت؟
افزایش قیمت طلا پس از سقوط های اخیر
طلا پس از قرار گیری در بالا ترین قیمت 5 ماهه خود کاهش یافت
پیش بینی کارشناسان از کاهش قیمت طلا در روز های آینده
یک سد محکم در مقابل صعود قیمت طلا
همراه با باز شدن بازار ها چه اتفاقی برای طلا خواهد افتاد؟
تجزیه و تحلیل طلا، آینده قیمت طلا صعودی خواهد بود
تحلیل و تجزیه قیمت طلا، آیا افزایش قیمت طلا ادامه خواهد یافت؟
صعود قیمت طلا در بازار جهانی /فلز زرد همچنان از حمایت خوبی برخوردار است
ادامه حرکت صعودی در بازار طلا+تحلیل تکنیکال
آیا افزایش قیمت طلا ادامه خواهد یافت؟
در روز های آینده چه اتفاقی برای طلا خواهد افتاد؟
قیمت طلا همچنان صعودی خواهد ماند
صعود قیمت طلا به بالا ترین سطح 10 هفته اخیر
طلا در حال جبران کاهش قیمت هفته گذشته