سه شنبه 04 ارديبهشت 1403 13:19
  تخفیف های زریک  فیس بوک زریک  تحلیل بازار طلا  توئیتر زریک  اینستاگرام زریک  تلگرام زریک  تقویم اقتصادی جهان  وب سرویس قیمت طلا و سکه  سایت های مرتبط با طلا و سکه و ارز

 

 

 

نوع فروش زریک
شمش ٢٠ گرمي ١٨ عيار32,332,563
به گزارش سایت طلا به نقل از رویترز، متن مذاکرات نشست فدرال رزرو آمریکا نشان می دهد که احتمالا افزایش نرخ بهره در نشست سپتامبر بعید خواهد بود و این مساله تاثیر زیادی بر کاهش ارزش دلار و افزایش قیمت جهانی طلا داشته است.
بر اساس این گزارش مقام های فدرال رزرو آمریکا نگرانی خود را نسبت به وضعیت نرخ تورم و ضعف رشد اقتصادی جهان اعلام کرده اند. این دو عامل مهم می تواند تصمیم فدرال رزرو برای افزایش نرخ بهره در شرایط کنونی را به تاخیر بیندازد.
بارناباس گان تحلیلگر ارشد موسسه سرمایه گذاری او سی بی سی تاکید کرد: با توجه به کاهش احتمال تصمیم فدرال رزرو برای افزایش نرخ بهره در نشست سپتامبر من فکر می کنم احتمال افزایش نرخ بهره در نشست دسامبر بیشتر شده است. این مساله در کوتاه مدت تاثیر زیادی بر افزایش قیمت طلا خواهد داشت.
قیمت هر اونس طلا امروز پنج شنبه به بیش از 1138 دلار رسیده است که این بالاترین رقم از 17 جولای به شمار می رود. قیمت طلا نسبت به رقم 1077 دلاری در اواخر  ماه جولای بیش از 5 درصد افزایش یافته است.
قیمت طلا در حال افزایش برای دومین هفته متوالی است. قیمت طلا پیش از این با طولانی ترین روند نزولی خود از سال 1999 میلادی روبرو شده بود. قیمت طلا هفته گذشته نیز تحت تاثیر تصمیم ناگهانی بانک مرکزی چین برای کاهش ارزش یوان در برابر دلار با افزایش همراه شده بود.
بارناباس گان افزود: سطح مقاومتی بعدی برای قیمت جهانی طلا 1150 دلار خواهد بود. البته هنوز بسیاری از کارشناسان اقتصادی فکر می کنند که فدرال رزرو در نشست سپتامبر نرخ بهره را افزایش خواهد داد.
گزارش سایت طلا می افزاید، ساموئل لافلین تحلیلگر ارشد موسسه سرمایه گذاری ام کی اس سوییس تاکید کرد که با شکسته شدن سطح مقاومتی 1132 دلاری می توان انتظار داشت که قیمت این فلز زرد به زودی تا 1145 و 1150 دلار نیز افزایش یابد.
کارشناسان بر این باورند که انتشار آمارهای مهم اقتصادی در آمریکا چین و منطقه یورو نیز در روزهای آینده تاثیر زیادی بر روند قیمت طلا خواهد داشت.

نمودار 24 ساعته اونس طلا

تاریخچه کامل اونس طلا

اخبار سیاسی و اقتصادی

قیمت طلا در بین نوسانات زیاد کاهش یافت
سقوط شدید قیمت طلا، آیا دوران صعودی طلا به پایان رسیده است؟
عدم توان طلا برای دستیابی به سطوح بالاتر، آیا در نهایت قیمت طلا افزایش خواهد یافت؟
افزایش قیمت طلا پس از سقوط های اخیر
طلا پس از قرار گیری در بالا ترین قیمت 5 ماهه خود کاهش یافت
پیش بینی کارشناسان از کاهش قیمت طلا در روز های آینده
یک سد محکم در مقابل صعود قیمت طلا
همراه با باز شدن بازار ها چه اتفاقی برای طلا خواهد افتاد؟
تجزیه و تحلیل طلا، آینده قیمت طلا صعودی خواهد بود
تحلیل و تجزیه قیمت طلا، آیا افزایش قیمت طلا ادامه خواهد یافت؟
صعود قیمت طلا در بازار جهانی /فلز زرد همچنان از حمایت خوبی برخوردار است
ادامه حرکت صعودی در بازار طلا+تحلیل تکنیکال
آیا افزایش قیمت طلا ادامه خواهد یافت؟
در روز های آینده چه اتفاقی برای طلا خواهد افتاد؟
قیمت طلا همچنان صعودی خواهد ماند
صعود قیمت طلا به بالا ترین سطح 10 هفته اخیر
طلا در حال جبران کاهش قیمت هفته گذشته