شنبه 08 ارديبهشت 1403 03:08
  تخفیف های زریک  فیس بوک زریک  تحلیل بازار طلا  توئیتر زریک  اینستاگرام زریک  تلگرام زریک  تقویم اقتصادی جهان  وب سرویس قیمت طلا و سکه  سایت های مرتبط با طلا و سکه و ارز

 

 

 

نوع فروش زریک
شمش ٢٠ گرمي ١٨ عيار32,332,563
به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکو نیوز، در حالی که اکثر کارشناسان اقتصادی و تحلیلگران بازار طلا به افزایش قیمت طلا در روزهای آینده رای داده اند ولی خوانندگان کیتکو نیوز که در نظرسنجی آنلاین شرکت کرده اند نسبت به روند قیمت طلا در هفته آینده اختلاف نظر داشته اند.
قیمت طلا پس از افزایش متوالی در 2 هفته گذشته در هفته ای که گذشت با کاهش 2.3 درصدی روبرو شده است. البته قیمت طلا نسبت به رقم 1077 دلاری اواخر جولای بیش از 6 درصد افزایش داشته است.
در نظرسنجی کیتکو از خوانندگان آنلاین 235 نفر شرکت کرده اند که از این تعداد 98 نفر معادل 42 درصد به افزایش قیمت طلا در هفته آینده رای داده اند. 102 نفر معادل 43 درصد نیز پیش بینی کردند که قیمت طلا در روزهای آینده کاهش خواهد یافت و 35 نفر معادل 15 درصد نیز اعلام کردند قیمت طلا در این مدت تغییر چندانی نخواهد داشت.
هفته گذشته بیش از 63 درصد شرکت کنندگان در نظرسنجی آنلاین کیتکو نیوز به افزایش قیمت طلا رای داده بودند. از 35 کارشناس ارشد اقتصادی نیز 17 نفر در نظرسنجی کیتکو شرکت کرده اند. از این تعداد نیز 12 نفر معادل 71 درصد کل شرکت کنندگان اعلام کردند قیمت طلا در هفته آینده با افزایش روبرو خواهد شد.
3 کارشناس اقتصادی معادل 18 درصد نیز پیش بینی کردند قیمت طلا کاهش خواهد یافت و 2 نفر معادل 12 درصد نیز اعلام کردند قیمت طلا با تغییر چندانی روبرو نخواهد شد.
گزارش سایت طلا می افزاید، بسیاری از تحلیلگران بازار طلا بر این باورند که نگرانی های مربوط به اوضاع اقتصادی چین موجب شده تا تقاضای فیزیکی طلا به طور نسبی افزایش یابد ولی هنوز به طور قطع نمی توان گفت که روند صعودی قیمت طلا باثبات و مداوم خواهد بود.
برخی کارشناسان اقتصادی نیز معتقدند که انتشار آمارهای مربوط به وضعیت بیکاری و اشتغال آمریکا در ماه اوت می تواند تاثیر زیادی بر قیمت طلا داشته باشد. اگر آمارهای اشتغال در ماه اوت بهبود یافته باشد قیمت طلا احتمالا با افت نسبی روبرو خواهد شد.
سطح حمایتی قیمت طلا در هفته پیش رو احتمالا 1120 تا 1115 دلار خواهد بود.

نمودار 24 ساعته اونس طلا

تاریخچه کامل اونس طلا

اخبار سیاسی و اقتصادی

قیمت طلا در بین نوسانات زیاد کاهش یافت
سقوط شدید قیمت طلا، آیا دوران صعودی طلا به پایان رسیده است؟
عدم توان طلا برای دستیابی به سطوح بالاتر، آیا در نهایت قیمت طلا افزایش خواهد یافت؟
افزایش قیمت طلا پس از سقوط های اخیر
طلا پس از قرار گیری در بالا ترین قیمت 5 ماهه خود کاهش یافت
پیش بینی کارشناسان از کاهش قیمت طلا در روز های آینده
یک سد محکم در مقابل صعود قیمت طلا
همراه با باز شدن بازار ها چه اتفاقی برای طلا خواهد افتاد؟
تجزیه و تحلیل طلا، آینده قیمت طلا صعودی خواهد بود
تحلیل و تجزیه قیمت طلا، آیا افزایش قیمت طلا ادامه خواهد یافت؟
صعود قیمت طلا در بازار جهانی /فلز زرد همچنان از حمایت خوبی برخوردار است
ادامه حرکت صعودی در بازار طلا+تحلیل تکنیکال
آیا افزایش قیمت طلا ادامه خواهد یافت؟
در روز های آینده چه اتفاقی برای طلا خواهد افتاد؟
قیمت طلا همچنان صعودی خواهد ماند
صعود قیمت طلا به بالا ترین سطح 10 هفته اخیر
طلا در حال جبران کاهش قیمت هفته گذشته