جمعه 31 فروردين 1403 09:50
  تخفیف های زریک  فیس بوک زریک  تحلیل بازار طلا  توئیتر زریک  اینستاگرام زریک  تلگرام زریک  تقویم اقتصادی جهان  وب سرویس قیمت طلا و سکه  سایت های مرتبط با طلا و سکه و ارز

 

 

 

نوع فروش زریک
شمش ٢٠ گرمي ١٨ عيار35,103,921
شرکت ایسوس به عنوان بزرگترین کمپانی تولید کننده مادربورد در جهان، خط تولیدی اختصاصی برای مادربوردهای صنعتی دارد که یکی از زیرشاخه محصولات این خط تولید، خانواده مادربوردهای پردازنده آنبورد یا SoC است.
مادربورد N3700T با فرم فاکتور استاندارد Thin Mini-ITX و با ابعد 17*17 سانتیمتر تولید می شود. این مدل با استفاده از پردازنده پنتیوم چهار هسته ای Braswell-Q N3050 به صورت آنبورد قدرت پردازشی کافی را برای اجرای فرامین و نرم افزارهای روزمره مهیا کرده است.
کم مصرف و باریک
به دلیل استفاده از پردازنده آنبورد و قطعات کم مصرف، N3700T نیاز به منبع تغذیه ندارد و یک آداپتور 19/12 ولت DC، توان لازم برای کار مداوم این بورد را مهیا می کند. N3700T به دلیل استفاده از رم های SO-DIMM و جایگری افقی روی مادربورد، از لحاظ ارتفاع N3700T نسبت به مادربوردهای با فرم فاکتور ITX، 44 درصد باریکتر است و جای کمتری اشغال می کند. این ضخامت کلی قطعات منجر به این می شود تا N3700T به مادربوردی ایده آل برای محصولاتی مانند All-In-One و ThinClient باشد.
سازگاری و توسعه پذیری
مادربورد N3700T کلکسیونی کامل از هدرها و کانکتورهای مختلف است. یک پورت mini PCIe با پشتیبانی از mSATA و یک پورت mini PCIe مجزا برای نصب سایر قطعات سازگار با این رابط، خروجی های متنوع تصویر HDMI، D-Sub و LVDS برای استفاده در کامپیوتر های یکپارچه، 4 پورت USB 3.0، پورت استاندارد شبکه RJ45، هدر COM و هدر TPM در این مادربورد بسیار کوچک وجود دارد.
این مادربورد نیز مانند مادربوردهای سری دسکنتاپ ایسوس از فناوری های محافظتی ایسوس مانند LanGuard و PolySwitch در حافظه های رم استفاده می کنند. علاوه بر این ها تمامی ورودی خروجی ها در برابر الکتریسیته ساکن و شوک الکتریکی محافظت می شوند. تمامی خازن های به کارگرفته شده در مادربورد از نوع جامد بوده و طول عمر 2.5 برابری نسبت به خازن های رایج دارا هستند. همچنین این خازن ها می توانند به مدت 5000 ساعت در دمای 105 درجه و به مدت 50000 ساعت در دمای 65 درجه بدون مشکل کار کنند.
ایسوس به منظور اطمینان از سازگاری این مادربورد با دیگر قطعات، آن را با بیش از 1000 دستگاه تست کرده است. همچنین به مدت 7000 ساعت تست پایداری در شرایط آب و هوایی مختلف دوام این مادربوردها در برابر سخت ترین شرایط و مکان های غیر عادی بیمه می کند.
 
 

نمودار 24 ساعته اونس طلا

تاریخچه کامل اونس طلا

اخبار سیاسی و اقتصادی

قیمت طلا در بین نوسانات زیاد کاهش یافت
سقوط شدید قیمت طلا، آیا دوران صعودی طلا به پایان رسیده است؟
عدم توان طلا برای دستیابی به سطوح بالاتر، آیا در نهایت قیمت طلا افزایش خواهد یافت؟
افزایش قیمت طلا پس از سقوط های اخیر
طلا پس از قرار گیری در بالا ترین قیمت 5 ماهه خود کاهش یافت
پیش بینی کارشناسان از کاهش قیمت طلا در روز های آینده
یک سد محکم در مقابل صعود قیمت طلا
همراه با باز شدن بازار ها چه اتفاقی برای طلا خواهد افتاد؟
تجزیه و تحلیل طلا، آینده قیمت طلا صعودی خواهد بود
تحلیل و تجزیه قیمت طلا، آیا افزایش قیمت طلا ادامه خواهد یافت؟
صعود قیمت طلا در بازار جهانی /فلز زرد همچنان از حمایت خوبی برخوردار است
ادامه حرکت صعودی در بازار طلا+تحلیل تکنیکال
آیا افزایش قیمت طلا ادامه خواهد یافت؟
در روز های آینده چه اتفاقی برای طلا خواهد افتاد؟
قیمت طلا همچنان صعودی خواهد ماند
صعود قیمت طلا به بالا ترین سطح 10 هفته اخیر
طلا در حال جبران کاهش قیمت هفته گذشته